کد خبر: 2302

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 981

یاسر احمدوند در افتتاحیه فروشگاه «ترنجستان مترو»: فاز اول «ترنجستان مترو» در 10 ایستگاه اجرایی می شود

چکیده: مدیر عامل شرکت توزیع کتاب و محصولات فرهنگی "ترنج" از راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای «ترنجستان مترو» در فاز اول در 10 ایستگاه خبر داد.   یاسر احمدوند مدیر اجرایی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و […]

چکیده:

مدیر عامل شرکت توزیع کتاب و محصولات فرهنگی "ترنج" از راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای «ترنجستان مترو» در فاز اول در 10 ایستگاه خبر داد.
 

یاسر احمدوند مدیر اجرایی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مدیر عامل شرکت توزیع کتاب و محصولات فرهنگی "ترنج" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»، درباره افتتاح فروشگاه «ترنجستان مترو» اظهار کرد: اولین فروشگاه «ترنجستان مترو» با عرضه کتاب و البته لوازم کمک آموزشی در ایستگاه متروی «ارم سبز» افتتاح شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح فروشگاه «ترنجستان مترو» در 10 ایستگاه راه اندازی خواهد شد و بعد از آن در طول سال افزایش خواهد یافت و به 40 ایستگاه مترو می رسید.  

به گفته احمدوند برای عرضه کتاب در ایستگاه های مترو با توجه به عبور سریع مردم، شکل خاصی در نظر گرفته شده است که مردم بتوانند راحت کتاب ها را در حین عبور ببینند و بعد اگر تمایل داشتند برای خرید اقدام کنند.

مدیر اجرایی «منا» ضمن اظهار امیدواری از تکمیل و ادامه طرح «ترنجستان مترو» در آینده، تصریح کرد: در آینده، ایستگاه های متروی دیگری به این طرح اضافه خواهند شد و هم چنین فروشگاه های فعال هم می توانند در صورت تمایل به این قالب بپیوندند.

وی با تاکید بر تبلیغات و تخفیف های مناسبتی ابراز کرد: ما در مقاطعی از سال که مناسبت های ویژه است تخفیفی در نظر می گیریم تا مردم در صورت تمایل از آن استفاده کنند.

احمدوند همچنین از همکاری حجت الاسلام والمسلمین جعفرپور، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران برای اجرایی شدن فروشگاه های زنجیره ای «ترنجستان مترو» قدردانی کرد.

 

منبع:منا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود