کد خبر: 3192

تاریخ انتشار: 1391-02-13 - 14:45

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 929

باهنر:احمدی نژاد فرقی نکرده ، شناخت من درباره احمدی نژاد زیاد شده است/احمدی نژاد همیشه طرفدار حل مسئله است نه مشکل

چکیده:  احمدی نژاد فرقی نکرده ، شناخت من درباره احمدی نژاد زیاد شده است. رئیس جمهور با وجود همه خوبی ها یک نقطه نقد دارد و آن اینکه به هیچ وجه خرد جمعی را نمی پذیرد و حتی وقتی از وزرا هم سئوال می […]

چکیده:

 احمدی نژاد فرقی نکرده ، شناخت من درباره احمدی نژاد زیاد شده است. رئیس جمهور با وجود همه خوبی ها یک نقطه نقد دارد و آن اینکه به هیچ وجه خرد جمعی را نمی پذیرد و حتی وقتی از وزرا هم سئوال می کنیم می گویند که در دولت نمی توان بحث کرد اگر یک وزیر جرات مخالفت داشته باشد تشر می خورد.

یک عضو جبهه پایداری با اشاره به فساد بزرگ اقتصادی گفت: انگار تا امروز هیچ مفسد دیگری نبود که به این شکل مطرح کنید به این شکل مطرح کردن آیا به ریشه فساد مربوط می‌شود یا منافع سیاسی که عده‌ای برای مشکل دار دانستن دولت مطرح می‌کنند .

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز مناظره انتخاباتی میان محمدرضا باهنر به عنوان عضو جبهه متحد و مهدی کوچک زاده به عنوان نماینده جبهه پایداری در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.

در ابتدای این مناظره کوچک زاده با بیان اینکه من باید حق استاد خود را در سیاست رعایت کنم، گفت: من از آقای باهنر در طول این چند سال درس‌های زیادی در باب سیاست آموختم و این صحبت‌های من از روی تعارف نیست.

وی در ادامه با اشاره به سخنانی از امام خمینی(ره)، گفت: دوستان جبهه متحد ما را تندرو می‌نامند و آنان نیز می‌گویند جبهه پایداری ما را عضو اصولگرایان نمی‌داند. اما ما کی باشیم که به آقای باهنر بگوییم شما اصولگرا نیستید.

کوچک زاده با بیان این که احمدی‌نژاد با زنده کردن شعارهای فراموش شده امام خمینی(ره) توانست به پیروزی برسد، گفت: آقای باهنر که در طول 24 سال گذشته جزو مسئولانی بودند به واسطه همین بی‌توجهی‌‌های آنان به پیام‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دوم خرداد شکل گرفت و به همین دلیل باید پاسخگو باشند.

در ادامه محمدرضا باهنر با بیان اینکه من به تدین و غیرت دینی کوچک زاده غبطه می‌خورم، گفت: نزدیک 8 سال است که ما با ایشان کار کردیم و غیر از خوبی از ایشان چیزی ندیدیم و می‌دانم که ایشان از خط عدل و احساس خارج نمی‌شود.

نمایندگان مجلس نهم قوی تر از نمایندگان مجلس هشتم هستند

وی با بیان اینکه نماینده‌های مجلس نهم از لحاظ تحصیلات و سابقه از نمایندگان مجلس هشتم قویتر هستند گفت: نمایندگانی که در این دوره از انتخابات توسط مردم انتخاب شدند اگر قویتر و عالم تر از نمایندگان مجلس هشتم نباشند ضعیف‌تر هم نیستند. هم به لحاظ تحصیلات و هم به سابقه خدمت اجرایی که دارند چرا که بیشتر آنان سابقه کار در استانداری‌ها، سفارتخانه‌ها، بنگاه‌های بزرگ اقتصادی همچون بورس کار کرده‌اند. بنابراین انتخاب شده‌ها نیروهای خوبی هستند.

باهنر با بیان اینکه 25 نفر از نمایندگان تهران باقی مانده‌اند،‌ گفت: تجربه این را می‌گوید که نفوذ نماینده‌های تهران بیشتر از تعدادشان است و همواره مدیریت مجلس از نمایندگان تهران تشکیل می‌شود. بنابراین رقابت اصلی در تهران در مرحله دوم است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات رکورد عظیمی توسط ملت زده شد، گفت: این حضور باشکوه آثار و ثمراتی داشت که به خصوص این آثار در عرصه سیاست خارجی بسیار ملموس بود که مردم و رهبری برنده دور اول بودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برداشت امام (ره) از قانون اساسی این بوده که مجلس در راس امور است، گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مجلس مسئول تهیه راه کشور است که دولت باید در این نقشه حرکت کند و سوزن‌بانی کار به عهده مجلس باشد.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر می‌خواهیم مجلسی قوی، مقتدر، فعال و حکیم داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

باهنر با بیان این که مقوله تولید ملی باید به سه دلیل محور مجلس نهم باشد، گفت: اول اینکه شعار تولید ملی به دلیل که رهنمود و فرمایش مقام معظم رهبری است از لحاظ شرعی لازم‌الاتباع است و دیگر آنکه رهبر انقلاب مسئول تعیین سیاست‌های کلی نظام هستند بنابراین همه دستگاه‌ها مکلفند که از لحاظ حقوقی آن را اجرا کنند. دلیل سوم این است که این شعار یکی از کارشناسی‌ترین شعارهای سال بود که باید اجرا شود.

عضو جبهه متحد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ظرف 33 سال گذشته بازده و خروجی زیادی در خارج از مرزها داشته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران پیام‌های زیادی درعرصه فرهنگی و سیاسی داشته است اما در بعد اقتصادی یک کار گرانسنگ که قابل عرضه به نظام بین‌الملل باشد نتوانستیم انجام دهیم که این پتانسیل و ظرفیت در داخل کشور وجود دارد.

وی افزود: حالا مجلس نهم باید تمام تلاش خود را صرف تحقق شعار تولید ملی کند که البته این مستلزم ترکیب نمایندگان نیز هست.

دانشجویی درباره الگوهای اقتصادی کشور و اینکه آیا با سیاستی مانند خصوصی کردن بانک مرکزی که کپی برداری از آنهاست و با سیاست های اقتصادی که در آمریکا به جایی نرسیده می توانیم اقتصاد کشور را سازماندهی کنیم سئوال کرد.

محمدرضا باهنر عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال گفت: تولید ملی عوامل زیادی دارد که به طور خلاصه سه عامل را می توان بیان کرد.

وی افزود: فضای کسب و کار در کشور بسته است و دارای رتبه 159 در جهان هستیم. بعضی ها بر این باورند که نباید به دنیا داشته باشیم اما اگر امروز کسی بخواهد کسب جدیدی را در کشور راه بیاندازد دموکراسی اداری یک سال زمان می برد این در حالی است که این نظام بروکراسی در دنیا یک ماه و در بعضی از کشورها به یک هفته تقلیل یافته است.

باهنر با اشاره به اینکه در سال 90 قانون باز کردن فضای کسب و کار در کشور را در مجلس تصویب کردیم البته دولت مخالف بود ادامه داد: دولت باید از تولید کننده حمایت کند. یکی از عوامل تولید سرمایه است که باید سرمایه در گردش وجود داشته باشد. این سرمایه اکنون در ایران قیمت بالایی دارد و برای تولید کننده عادی تا 30 درصد و در بازار آزاد تا 40 درصد است. تولید کننده ایرانی با این رون در ابتدای کار 20 درصد کم آورده و چطور می تواند با این شرایط در عرصه بین الملل رقابت کند.

وی مسئله دیگر در مورد تولید کشور را قاچاق کالا عنوان کرد و افزود: اکنون قیمت سه دست کت و شلوار چینی 200 هزار تومان است و این در حالی است که یک دست کت و شلوار ایرانی 180 تا 200 هزار تومان قیمت دارد. تولید کننده ایرانی چطور می تواند با این روند قاچاق رقابت داشته باشد. باید دیوار تعرفه سنگین شود و دولت از فضای کسب و کار حمایت کند.

باهنر با اشاره به برنامه پنجم توسعه بیان کرد: مضمون صحبت رهبر معظم انقلاب این است که در مملکت باید تولید ثروت ممدوح باشد و بر این اساس می توانیم تولید را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: نکته دیگر هم به مسائل فرهنگی و اجتماعی باز می گردد که در تفکر بعضی خانواده ها در کشور کالای ارزان حتی اگر یکبار مصرف باشد ارزشمندتر از کالای ایرانی است و گروه دیگر نیز تنها مصرف کننده برند هستند حتی اگر قیمت آن 10 برابر باشد. این وظیفه رسانه ملی، روزنامه ها، محیط شهری و تبلیغات است که در این زمینه فکر اساسی کنند و تولید ملی محور قرار گیرد.

به گفته باهنر اگر تولید ملی تقویت شود نرخ بیکاری به سرعت پائین می آید و رشد اقتصادی کاهش پیدا می کند. سقف قیمت ها پائین آمده و بسیاری از مشکلات حل می شود. ما الگوهای بسیاری در این زمینه داریم که گاهی اوقات ممکن است درست اجرا نشود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث هدفمندی یارانه ها گفت: هدفمندی یارانه ها کار خطیر و بزرگی است که چند ده سال است آرزوی انجام آن را داشته ایم و هیچ دولت و مجلسی جرات اجرای آن را نداشته است. دولت احمدی نژاد در این زمینه شجاعت به خرج داد و مجلس نیز لایحه را به تصویب رساند و تفاهم در این زمینه صورت گرفت.

وی ادامه داد: کسی از آغاز کار هدفمندی یارانه ها پشیمان نیست اما در اجرای حرکت مختصر اشکالاتی وجود دارد که باید حل شود. ما به دولت می گوییم که باید عیوب را حل کنیم و شیب را همانگونه که تفاهم کرده ایم اجرا کنیم اما دولت ادعا می کند که با یک یاحسین دیگر کار را تمام خواهد کرد و ما از این می ترسیم که مردم بگویند اصلا این هدفمندی یارانه ها را نمی خواهیم در صورتی که تحقیقات نشان داده هدفمندی به نفع اقتصاد همه خانوارهای کشور است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم بالا در دو ماه آخر سال 90 که بسیاری از خانواده ها را آزار داد گفت: ممکن است بخشی از تورم ساختاری باشد اما بخشی مربوط به درست عمل نکردن است. ظرفیت در کشور هم به لحاظ نیروی انسانی و هم امکانات زیاد است و باید در این زمینه فعالیت های بسیاری صورت گیرد.

مدیریت مجلس وقت را تلف می کند

در ادامه این جلسه کوچک زاده نماینده مجلس هشتم با اشاره به اینکه الگویی که جمهوری اسلامی در رابطه با تولید باید ارائه دهد مبنی بر الگوی ایرانی - اسلامی ییشرفت اصلی ترین شاخصه عدالت است بیان کرد: در بحث های مختلف باید به اوج بهره وری برسیم و در عین بهره وری عدالت را رعایت کنیم. باید بدانیم که عدالت قابل اغماض نیست و هیچ یک از مسائل گوناگون نمی تواند با عدالت تعویض شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور از سال 85 طرح را با عنوان تحول اقتصادی آماده کرده که دارای 7 مولفه است. هدفمندی یارانه ها، اصلاح نظام بانکی و اقتصادی و... از این مولفه هاست که احمدی نژاد مدعی انجام آن است. در بحث هدفمندی که مشکلات بسیاری را بر سر راه او ایجاد کردیم کار انجام نشده ای نمانده است.

کوچک زاده تصریح کرد: قطعا کسانی که جزء سنگ تراشان در راه دولت بودند نباید وارد مجلس شوند. ای کاش توکلی اینجا بود و در این باره صحبت می کردیم. مجلس حتی در مورد ساعت کار کارکنان دولت نیز دخالت می کند.

وی خطاب به باهنر گفت: چون شما در هیئت رئیسه مجلس هستید ناچارم بگویم که مدیریت مجلس اجازه می دهد که این اتفاقات بیافتد در حالی که بودجه کشور حتی اگر دیر آمده باشد در مجلس است ما طرح دو فوریتی نحوه سئوال از رئیس جمهور را در صحن مطرح می کنیم. خود مطهری و مصباحی مقدم تاکید می کردند که این طرح سیاسی است و استدلالشان این بود که به این مجلس نمی رسد پس چرا چنین طرحی دو فوریتی شد.

عضو جبهه پایداری ادامه داد: مدیریت مجلس اجازه می دهد که هر روز زمان مجلس بدون در نظر گرفتن اولویت ها تلف شود. ما در سال گذشته کمیسیون جهاد اقتصادی را تشکیل دادیم که البته نمی دانم چه خروجی ای داشت اما چرا امسال این کار را نکردیم. وقت مجلس فقط اینطور تلف می شود که بگوییم چرخهای دولت در یک سال باقی مانده باز نشد و این دولت مرد این کار نبود.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات در مورد طرحهای اقتصادی مدیریت مدیران است که علیرغم شایسته سالاری هنوز یک جماعت قابل توجه که از اول انقلاب بدون هرگونه گزینش و صرفا با آشنایی ها وارد عرصه مدیریت شده اند علیرغم رای مردم حاضر نیستند مملکت را رها کنند.

به گفته کوچک زاده یک نفر از خارج از این دایره در سال 84 رای مردم را بدست آورد و باید ببینیم که آیا به راستی با این دولت تعامل کردیم ، بیان کرد: از همان روز اول مشکلاتی در کار دولت ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ما نیز به دولت تذکر داده ایم اما این تذکرات را خصوصی اعلام کردیم نه درتریبون برای جلب توجه و شهرت اظهار داشت: اگر اولویت اول کشور مسئله اقتصادی است کسانی که خود را در گرو پشت به حیات و ممات دولت می دانند اگر در یکسال آینده در مجلس باشند مملکت را به خاک و خون خواهند کشید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: روزی که هاشمی در سال 84 گفت که در انتخابات تقلب شده و چون اعتماد ندارم شکایت خود را به خدا می برم ریشه فتنه آغاز شد.

کوچک زاده با اشاره به اینکه رئیس جمهور می خواهد شخص مورد نظر خود را در یک پست منصوب کند گفت: یکی از موضوعاتی که اجازه نمی دهد به مباحث اقتصادی بپردازیم همین سیاسی کاری ها و سیاسیون هستند. آیا اگر کسی به کانونهای قدرت و ثروت وابسته نباشد می تواند در خیابانهای تهران این طور تبلیغ کند. البته روی صحبتم با شخص باهنر نیست.

وی تاکیدکرد: ما اگر مجلس را در اختیار داشته باشیم هم تیم با دولت خواهیم بود و می توانیم همگام با دولت حرکت کرده و مشکلات را رفع کنیم. مجلس با این مدیریت خود در سال آینده مملکت را به خاک و خون خواهد کشید. در حقیقت اگر ترکیب مجلس هشتم وارد مجلس شوند، کشور در یک سال آینده به خاک و خون کشیده می شود.

احمدی نژاد فرقی نکرده ، شناخت من درباره احمدی نژاد زیاد شده است

باهنر در ادامه این صحبت ها کوچک زاده گفت: یک سئوالی که همواره خبرنگاران در دولت دهم و از من سئوال می کنند این است که چطور شما در مجلس هفتم آنقدر طرفدار دولت بودید که به وکیل الدوله معروف شده بودید اما در مجلس هشتم تبدیل به منتقد دولت شده اید.

وی افزود: من 5 روز بعد از انتخابات با رئیس جمهور دیدار داشتم و برای تبریک به دیدن ایشان رفتم گفتم تئوری اقتصادی شما چیست تا بتوانیم در این مورد با هم مسائل را بررسی کنیم احمدی نژاد به قندان روی میز اشاره کرد و گفت: من مهندس هستم و به تئوری نیاز ندارم. من معتقدم اگر 10 عدد از این قندان نیاز داشته باشیم آن را به کسی که بهتر و زودتر خواهد ساخت می دهم تا تولید کند.

باهنر تاکید کرد: این روند در اقتصاد کلان برهمه چیز اثر می گذارد نمی توان در کشور به صورت مجرد 2 هزار قندان تولید کرد. مسئله این است که احمدی نژاد همیشه طرفدار حل مسئله است نه مشکل.

وی در این باره به برخی اقدامات دولت اشاره کرد و اظهار داشت: بنگاههای زودبازده از این گونه راه حل ها بودند که 15 هزار میلیارد تومان از خزانه صرف بنگاههای زودبازده شد و نهایتا تنها تعداد محدودی شاغل شدند وبقیه که بیکار بودند تبدیل به بیکارهای بدهکار شدند. در مورد مسئله مسکن مهر نیز همین اتفاق افتاد و تنها بانک مسکن در قبال مسکن مهر 30 هزار میلیارد تومان به بانک مرکزی بدهکار است و این تنها یک بانک است. بدهکاری به بانک مرکزی تبعات بسیاری دارد که مسئله تغییر ناگهانی فضای اقتصادی کشور و افزایش نرخ سکه و دلار مجموعه همه این عوامل است. مشکل مسکن حل شد اما مشکلات دیگری بوجود آمد که حتی از نظر اقتصاد مسکن نیز سود نبردیم.

می خواستند پزشک عمومی را رئیس استاندارد کنند

به گفته باهنر در حالی که هر سال در بازار مسکن 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شد این سرمایه از بازار مسکن خارج و به بازار سفته و دلالی رفت. اکنون نیز دولت ادعا می کند تا سال آینده 2.5 میلیون شغل دارد. ما مخالف نیستیم در برنامه پنجم نیز درباره ایجاد شغل روزها کار کارشناسی انجام شد اما در آن برنامه به این نتیجه رسیدیم که تنها سالانه یک میلیون و 200 هزار شغل می توانیم ایجاد کنیم اما کسی که می گوید در یک سال 2.5 میلیون شغل ایجاد می کند یا عدد را نمی شناسد و یا اینکه با مفهوم شغل ایجاد کردن آشنا نیست.

وی تاکید کرد: احمدی نژاد فرقی نکرده ، شناخت من درباره احمدی نژاد زیاد شده است. رئیس جمهور با وجود همه خوبی ها یک نقطه نقد دارد و آن اینکه به هیچ وجه خرد جمعی را نمی پذیرد و حتی وقتی از وزرا هم سئوال می کنیم می گویند که در دولت نمی توان بحث کرد اگر یک وزیر جرات مخالفت داشته باشد تشر می خورد.

نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: کوچک زاده می گوید که رئیس جمهور می تواند هر کسی را در هر سمتی منصوب کند الحمدالله که به خیر گذشت چرا که همین چند ماه پیش می خواستند یک پزشک عمومی با 28 سال سن را به عنوان رئیس استاندارد کشور منصوب کنند.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی یک بنگاه اقتصادی و اجتماعی درکل کشور است و با 27 میلیون انسان سرو کار دارد. مرتضوی چطور می توانست حتی اگر یک قاضی خوب باشد این کار اقتصادی را انجام دهد. از خودش هم بپرسید می گوید که نمی تواند.

در ادامه کوچک زاده گفت: نقدی که باهنر از دیدار با احمدی نژاد 5 روز پس از انتخابات می کند نقل باهنر است و ما نمی دانیم چقدر صحت دارد. اگر یک آدم تا این اندازه پرت باشد نمی تواند 5 روز هم مملکت را اداره کند.

وی با اشاره به اینکه احمدی نژاد معتقد به برنامه است گفت: در مورد بنگاههای زودبازده پیشنهاد می کنیم که آمار بیاورید.

مطرح کردن جریان اختلاس سیاسی کاری است

کوچک زاده در مورد اختلاس های اخیر نیز گفت: انگار تا امروز هیچ مفسد دیگری نبود که به این شکل مطرح کنید به این شکل مطرح کردن آیا به ریشه فساد مربوط می شود یا منافع سیاسی که عده ای برای مشکل دار دانستن دولت مطرح می کنند . روز اول که توکلی در مجلس صحبت کرد تلاش کرد بگوید باعث و بانی این اختلاس مشایی است اما بعد به دانشگاه علم و صنعت رفته و گفت ردی از مشایی و بقایی نداریم.

وی خطاب به باهنر افزود: می گویید بانک مرکزی 30 هزار میلیارد تومان بدهکار است چرا عددهای دیگر را نمی گویید این 30 هزار میلیارد تومان را مگر چه کرده اند به هر نفر 15 میلیون تومان داده و خانه ساخته اند. چرا هزینه هایی که صرف شیرالات، شیشه و مصالح در مسکن مهر شده را نمی گویید. اگر خوبی های دولت را بینید می فهمید که در سال گذشته صادرات سیمان تا چه اندازه افزایش پیدا کرده است. چرا اینها را نمی بینید بدهکاری کجا رفته، پولی بوده که به بازار دلالی رفته یا صرف مسکن شده است. چرا 300 هزار میلیاردهایی که در گذشته به عنوان وام پرداخت می شده نمی بینید؟

باهنر در ادامه این صحبت ها و به عنوان آخرین کلام خود گفت: دولت دهم و نهم حل مشکل می کردند اما جامعه نگر نبودند و این موضوع نیز از تئوری اقتصادی گرفتاری ایجاد می کند. نرخ بیکاری بیشتر شده ، تورم افزایش یافته و رشد اقتصادی که در چشم انداز 20 ساله قرار بود سالی 8 درصد باشد کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: متوسط سرانه درآمد نفت در زمان جنگ حدود 200 دلار برای هر نفر، در دولت هاشمی 340 دلار ، در دولت خاتمی 500 دلار و در 7 سال گذشته به 840 دلار رسیده است. اگر دولت های نهم و دهم با همه توانمندهای احمدی نژاد خرد جمعی و حداقل خرد اعضای دولت خود را و شورای اقتصاد را در نظر می گرفت خیلی از کارها بهتر جلو می رفت.

در ادامه این مناظره باهنر با بیان اینکه من یک برنامه انتخاباتی در رودهن دارم مناظره را ترک کرد.

سپس کوچک زاده در پاسخ به سوال دانشجویی که در حضور باهنر پرسیده بود تفاوت دو جبهه پایداری و متحد در چیست؟‌ گفت: موقعی که جبهه پایداری تشکیل شد تقریباً 5 سال از دولت احمدی‌نژاد می‌گذشت و ما نیز به نمایندگان وکیل‌الدوله در مجلس معروف بودیم.

وی افزود: اما علت اصلی تشکیل جبهه پایداری 11 روز خانه نشینی رئیس جمهور بود که جبهه پایداری در آن زمان اعلام موجودیت کرد.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه همین دوستان جبهه متحد بعد از تشکیل جبهه پایداری بدترین توهین‌ها را به ما کردند گفت: ‌دایماً اینها به ما انگ جریان انحرافی می‌زدند و علت این که ما در جریان اصولگرا به دو جبهه تبدیل شدیم همین رفتار دوستان بود.

برای اینکه ثابت کنیم از احمدی‌نژاد جدا هستیم اعلام موجودیت کردیم

این نماینده مردم تهران در مجلس هشتم با بیان اینکه اعلام موجودیت جبهه پایداری ایجاد دو جبهه مختلف در جریان اصولگرایی نبود، گفت: ما برای اینکه بگوییم از احمدی‌نژاد جداهستیم این جبهه را تشکیل داده‌ایم.

کوچک زاده در ادامه با اشاره به نوع تبلیغات جبهه متحد گفت: آقای زاکانی بارها اعلام می‌کردند که جریان انحرافی برای هر یک کاندیدایی که دارد یک میلیارد هزینه می‌کند. حالا در این دوره از انتخابات ببینید جبهه پایداری چقدر هزینه کرده و جبهه متحد چقدر هزینه کرده. و حالا معلوم می‌شود که کی به جریان انحرافی نزدیک‌تر است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت حضور لاریجانی و قالیباف در جبهه متحد چیست گفت: منطق حضور این دو در جبهه متحد را الان در خیابان‌ها می‌بینید، خانی و رودکی.

باید صبر کنیم شاید گزینه های بهتری نسبت به حدادعادل برای ریاست مجلس وجود داشته باشد

عضو کمیسیون انقلاب مجلس همچنین در مورد ریاست مجلس آینده گفت: جبهه پایداری هنوز به جمع بندی در مورد رئیس مجلس نرسیده است اما قطعاً به شیوه مدیریتی مجلس هفتم را بر مجلس هشتم ترجیح می‌دهد اما اینکه رئیس مجلس آقای حداد باشد یا نه باید تا تشکیل مجلس نهم صبر کنیم شاید گزینه‌های بهتری نیز برای مطرح شدن وجود داشته باشد.

وی ضمن تعریف خود از جریان انحرافی ادامه داد: از نظر من انحراف شاخص می‌خواهد که مهمترین شاخص آن ولایت است و کسی که مواضعش از ولایت عدول کرد منحرف است و این بدترین انحراف است.

بزرگترین انحراف تمرد از رهبری است

کوچک‌زاده تاکید کرد: کسی که در مقابل دستور رهبری که بگوید براساس فلان اصل قانون اساسی انشاءالله بعداً و اگر هم مقام معظم رهبری بگوید این کار را نکن قهر کند و خانه بنشیند، این بزرگترین انحراف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اکثریت مجلس نهم همین ترکیب مجلس هشتم را داشته باشند خون از گلوی این ملت پایین خواهد رفت.

 

منبع: عصرایران 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود