کد خبر: 4056

تاریخ انتشار: 1390-12-01 - 12:33

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 2 243

باهنر: احمدی​نژاد و اعضای جبهه پایداری فکر می​کنند که همواره برای رای آوردن باید بازی «هاشمی و احمدی​نژاد» راه بیاندازند

چکیده:  نامزد منتخب جبهه متحد اصولگرایان، با تاکید بر اینکه این جبهه متعلق به هاشمی رفسنجانی نیست، از اظهارات اعضای جبهه پایداری در این خصوص انتقاد کرد.   محمدرضا باهنر که دو روز پیش مهمان کافه […]

چکیده:

 نامزد منتخب جبهه متحد اصولگرایان، با تاکید بر اینکه این جبهه متعلق به هاشمی رفسنجانی نیست، از اظهارات اعضای جبهه پایداری در این خصوص انتقاد کرد.

 

محمدرضا باهنر که دو روز پیش مهمان کافه خبر بود، در گفت​وگوی مشروحی به ان​قلت​های جبهه پایداری برای عضویت در جبهه متحد پرداخت و گفت:ما به آنها گفتیم که اولا هر گروه خودش نماینده​اش را انتخاب می​کند و دیگران حق اعتراض ندارند. دوما این فرآیند شکل گرفته و بهتر است به برکت حضور روحانیت در این ترکیب، کوتاه بیایید و در اجماع حضور یابید که نیامدند. حتی چهره​هایی مثل آقای رسایی، پا را فراتر گذاشتند و در نشریه 9 دی، تیتری به این مضمون زد که «آیت​الله مصباح بازی هاشمی را به هم زد و مات کرد». برای خود من عجیب بود که منظور از «بازی هاشمی» چیست؟ مطلب را خواندم و دیدم که ترکیب 8+7 را به آقای هاشمی نسبت داده​اند!
وی افزود: کلا آقای احمدی​نژاد و اعضای جبهه پایداری همینجوری هستند و فکر می​کنند که همواره برای پیروز شدن، باید همیشه بازی «هاشمی و احمدی​نژاد» راه بیاندازند تا رای بیاورند. در صورتیکه آقای هاشمی یک شخصیتی هستند که فعالیت​هایی داشته​اند و با وجود نقطه ضعف​هایی، کارهای خوبی هم کرده​اند که به آن کاری ندارم. ولی مساله اینجاست که آقای هاشمی اصلا در بازی سیاسی کنونی نیست و 8+7 اصلا مال آقای هاشمی نیست!
نماینده تهران با بیان اینکه «فکر می​کنم خود آیت​الله مصباح یزدی هم که انشالله خداوند به سلامت بدارتشان، بنده خدا روحش هم از این موضوع خبر ندارد!»، ادامه داد: اصلا چطور ممکن است آیت​الله مهدوی​کنی که جایگزین آقای هاشمی در ریاست مجلس خبرگان شد، بازی هاشمی را پیاده کند؟

 

منبع: خبرانلاین 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود