کد خبر: 919

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 145

جنتی:مدیران کل ارشاد بزودی تغییر می کنند

مراجع معظم تقلید رهمنودهای کلی نیز داشتند که در ارتباط با نوع فعالیت‌های فرهنگی در داخل و خارج از کشور و چگونگی عملکرد در راستای نشر معارف و فرهنگ اسلامی بود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تغییر […]

مراجع معظم تقلید رهمنودهای کلی نیز داشتند که در ارتباط با نوع فعالیت‌های فرهنگی در داخل و خارج از کشور و چگونگی عملکرد در راستای نشر معارف و فرهنگ اسلامی بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تغییر مدیران کل ارشاد خبر داد

به گزارش خبرنگار مهر از قم، علی جنتی، شامگاه پنجشنبه در پایان دیدار با مراجع معظم تقلید در قم در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص ارزیابی خود از این دیدار‌ها اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانستم در آغاز کار در وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی، گزارشی از مسائل فرهنگی و چالش‌هایی که جامعه از نظر فرهنگی با آن مواجه است به مراجع معظم تقلید، ارائه دهم و از نظرات و دیدگاه‌های آنان استفاده و چراغ راه خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: در ملاقات‌هایی که با تعدادی از مراجع تقلید داشتیم بهره‌های زیادی بردیم و نکات مفیدی از سوی آنان مطرح شد و امیدواریم بتوانیم این تذکرات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

شعاع حوزه علمیه نه تنها در کشور بلکه در دنیای اسلام و جهان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: قم مرکز حوزه علمیه است و شعاع تاثیر این مرکز نه تنها در ایران بلکه در جهان تشییع و دنیا گسترده است که امیدواریم از پرتوی این شعاع بهره‌ای داشته و هم بتوانیم سهمی در توسعه فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) داشته باشیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های مطرح شده از سوی مراجع معظم تقلید ابراز داشت: مراجع تقلید در خصوص نظارت بر چاپ کتاب‌ها و رعایت شئون دینی در کتاب‌ها و جلوگیری از برخی انحرافات که ممکن است در برخی از کتب و نشریات وجود داشته باشد دغدغه‌هایی داشتند که ما نیز تلاش کردیم، اطمینان بدهیم این دغدغه‌ها را مرتفع کنیم.

جنتی اضافه کرد: مراجع معظم تقلید رهمنودهای کلی نیز داشتند که در ارتباط با نوع فعالیت‌های فرهنگی در داخل و خارج از کشور و چگونگی عملکرد در راستای نشر معارف و فرهنگ اسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص تغییر مدیران کل ارشاد نیز ابراز داشت: ما مجموعه واحدهای ستادی و صف داریم که در مرحله اول ساماندهی ستاد مجموعه وزارت ارشاد را در برنامه داریم که بعد از فراغت از این مرحله نوبت به ساماندهای مجموعه‌های صف خواهد رسید.
منبع:19دی
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود