کد خبر: 640

تاریخ انتشار: 1392-11-01 - 00:21

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سازمان های فرهنگی / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 1 254

"حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه" را به سمت "مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم" منصوب شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی "حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه" را به سمت "مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم" منصوب کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و […]

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی "حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه" را به سمت "مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم" منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این حکم آمده است:

نظر  به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعـالی به موجب این حکم به سمت "مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم" منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته، تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط و همکاری نزدیک با مراجع معظم تقلید، روحانیت سرافراز و اصحاب فرهنگ و هنر در جهت رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

+

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمدی مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان و مدیران استانی و جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و هنر قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
در این مراسم از 2 سال خدمات سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تجلیل به عمل آمد و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا ایزدپناه به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد.
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در قانون نیز ذکر شده است گسترش ارزش‌ها و معارف دینی و پاسداری از فرهنگ و تمدن ایرانی و معرفی آن در عرصه بین‌المللی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه ابزارهایی که در اختیار دارد باید به این اهداف دسترسی پیدا کند، ادامه داد: گسترش امر کتاب و کتابخوانی، تولید فیلم‌های سینمایی، تولید آثار نمایشی و هنرهای تجسمی، تولید آثار خوشنویسی و انتشار مجلات و ... از جمله برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در تاریخ این وزارتخانه قبل از انقلاب فقط به بخش دوم یعنی فرهنگ و هنر توجه شد،‌ اظهار داشت: بعد از انقلاب دستگاه‌های مختلفی ادغام شدند ولی به تدریج برخی دستگاه‌ها جدا شده و به صورت یک سازمان مستقل درآمده‌اند ولی آنچه که امروز در اختیار داریم مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است که هم مسائل فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف را دنبال کرده و هم به مسائلی که محتوای دینی دارد توجه می‌کند.
جنتی با بیان اینکه مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌ها بر عهده این وزارتخانه است افزود: در استان‌ها نیز کسی که مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده می‌گیرد باید کسی باشد که بتواند به همه این مسائل پرداخته و در کار خود جامعیت را لحاظ کند.
همچنین مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود که از آبان‌ماه سال 90 آغاز شده و تا دی‌ماه امسال ادامه یافت، ارائه کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین ایزدپناه نیز در این مراسم گزارشی از برنامه‌ها، فعالیت‌ها و رویکردهای خود در دوران جدید مدیریت عرصه فرهنگ و هنر قم ارائه کرد.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود