کد خبر: 1746

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 203

مدیر مسوول انتشارات روزگار: 91 سالی سخت برای ناشران/ تقلیل تیراژ تنها راه چاره مان بود

شکلات اقتصادی به ویژه گرانی کاغذ موجب شد امسال چاپ کتاب با افت شدیدی مواجه شود؛ تنها راه چاره ای که به کار گرفتیم این بود که تیراژ کتاب ها را دهیم.   محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی […]

شکلات اقتصادی به ویژه گرانی کاغذ موجب شد امسال چاپ کتاب با افت شدیدی مواجه شود؛ تنها راه چاره ای که به کار گرفتیم این بود که تیراژ کتاب ها را دهیم.

 

محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر» اظهار داشت: مشکلات اقتصادی به ویژه گرانی کاغذ موجب شد امسال چاپ کتاب با افت شدیدی مواجه شود؛ تنها راه چاره ای که به کار گرفتیم این بود که تیراژ کتاب ها را از یک تا دوهزار به دویست تا سیصد نسخه تقلیل دهیم تا تعداد عناوین با کاهش مواجه نشود.

مدیر مسوول انتشارات روزگار ادامه داد: با وجود همه این مشکلات حدود 40 عنوان کتاب را منتشر کردیم تا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب در اختیار علاقمندان قرار دهیم؛ پیامد داستان های مثنوی معنوی، میراث از دست رفته، دیوان حافظ با تصحیح غلامحسین آذری مهر، حتی سگ ها، تالار گرگ، شب های روشن، مسخره، و ترجمه هایی از آثار دن کیشوت از عناوین آثار به چاپ رسیده در سالجاری است.

به گفته وی یادداشت های ژوزه سارا ماگو نیز شامل داستان ها و اتفاقات روزمره این نویسنده باترجمه محمدرضا رییسی در 260 صفحه با تیراژ یک هزار نسخه در دست چاپ انتشارات روزگار است.

منبع:منا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود