کد خبر: 5723

تاریخ انتشار: 1389-02-01 - 11:54

نسخه چاپی | دسته بندی: دوره مدیریت بوستان کتاب / مصاحبه و گزارش / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 644

حضور بوستان کتاب قم با یکصد عنوان اثر جدید در نمایشگاه کتاب تهران

  خبرگزاری رسا ـ رییس بوستان کتاب قم گفت: بوستان کتاب قم امسال با نهصد عنوان کتاب در بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند. حجت‌الاسلام محمدکاظم شمس، رییس بوستان کتاب قم در گفت‌وگو با خبرنگار […]

 

خبرگزاری رسا ـ رییس بوستان کتاب قم گفت: بوستان کتاب قم امسال با نهصد عنوان کتاب در بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران شرکت می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدکاظم شمس، رییس بوستان کتاب قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که جدیدترین آثار بوستان کتاب قم در بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود، گفت: بوستان کتاب قم با نهصد عنوان کتاب در بیست و سومین نمایشگاه تهران شرکت می‌کند که از این تعداد یکصد عنوان کتاب جدید خواهد بود.

 

وی با بیان این‌که آثار بوستان کتاب قم در سه غرفه ارائه خواهد شد، افزود: با یکصد عنوان کتاب در بخش کودک، هشتاد عنوان کتاب در بخش بازار جهانی و هشتصد عنوان کتاب در غرفه اصلی پذیرای علاقه‌مندان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام شمس با اشاره به مقررات بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران مبنی بر ارائه آثار سه ساله اخیر منتشران، اظهار داشت: آثار بوستان کتاب قم از نیمه دوم سال 85 در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد آثار منتشر شده بوستان کتاب قم در سال گذشته اشاره کرد و با بیان این‌که در مجموع 373 عنوان کتاب منتشر شد، گفت: 102 عنوان کتاب چاپ اول در سال گذشته منتشر شد که این رقم نسبت به سال گذشته‌اش افت قابل توجهی در بازچاپ‌ها داشته است.

رییس بوستان کتاب قم اضافه کرد: متوسط تیراژ در سال گذشته رقم 2250 نسخه بود که در سال جدید و با توجه به تخصصی بودن اکثر کتاب‌ها به نصف تقلیل خواهد یافت تا با تقلیل تیراژ کتاب‌ها، تعداد عناوین بیشتری چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. وی با بیان این‌که 180 عنوان کتاب تخصصی، 150 عنوان کتاب عمومی و 40 عنوان کتاب کودک و نوجوان در سال گذشته چاپ شده است، از ارائه مجموعه آثار بوستان کتاب قم به خصوص کتاب های موضوعی به صورت الکترونیکی در قالب سی‌دی و در سایت جدید بوستان کتاب قم در سال جدید خبر داد.

 

گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 15 تا 25 اردیبهشت ماه امسال در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد. /920/ت302/ع  

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود