کد خبر: 1822

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 865

کاظم جلالی با اشاره به انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران حادثه قم: سران فتنه قم از مردم و رهبری عذرخواهی کنند

دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن جایگاه و نام افراد باید با جریانی که بخواهد در کشور ایجاد اغتشاش کرده و اصول و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی را زیر پا گذارد به شدت برخود […]

دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن جایگاه و نام افراد باید با جریانی که بخواهد در کشور ایجاد اغتشاش کرده و اصول و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی را زیر پا گذارد به شدت برخود کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری، گفت: این فیلم از چهره سازماندهندگان اصلی فتنه قم پرده برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با بیان اینکه جریان پشت پرده حادثه ناگوار۲۲ بهمن قم در واقع با این کار به مردم قم خیانت کردند گفت: سران این جریان باید از مردم و از رهبری عذرخواهی کنند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری، گفت: این فیلم از چهره سازماندهندگان اصلی فتنه قم پرده برداشت.

نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حرکت مذبوحانه درمراسم باشکوه ۲۲ بهمن و در حرم حضرت معصومه (س)هیچ توجیهی ندارد گفت:‌ جریان پشت پرده این حادثه ناگوار در واقع با هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س)‌و اخلال در باشکوه ترین مراسم انقلاب به مردم قم خیانت کردند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات بازی کردن در زمین دشمن و بهانه دادن به دست رسانه های معاند نظام است تصریح کرد: سران این جریان باید از مردم و از رهبری عذرخواهی کنند.

جلالی در ادامه با بیان اینکه ‌این افراد از ولایت دم می زنند اما با عملکرد خود قلب رهبری را به درد می آورند افزود:‌ اظهارات اختلاف افکنانه و بازی با احساسات جوانان برای دستیابی به اهداف شومی که این جریان دنبال می کند خلاف مصالح نظام و اقتدارجمهوری اسلامی است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان ره روان ولایت با تاکید بر اینکه باید جلوی جریان های خودسری که در کشور اخلال می کنند گرفته شود اظهار داشت: ‌دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن جایگاه و نام افراد باید با جریانی که بخواهد در کشور ایجاد اغتشاش کرده و اصول و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی را زیر پا گذارد به شدت برخود کند.

رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: این کارهایى که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائى که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانى که میتوانند جلوى این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانى که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نکنند. مى‌بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست.

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود