کد خبر: 1823

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 735

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: عذرخواهی یا عدم عذرخواهی جبهه پایداری از حادثه قم نگاه مردم را تغییر نمی دهد

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بر هم زنندگان مراسم 22 بهمن قم حرف منطقی برای بیان ندارند گفت: این افراد فدایی گروه و افرادی خاص بوده و شاگردی دیگران را می کنند. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس […]

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بر هم زنندگان مراسم 22 بهمن قم حرف منطقی برای بیان ندارند گفت: این افراد فدایی گروه و افرادی خاص بوده و شاگردی دیگران را می کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حادثه مراسم 22 بهمن قم گفت: عذرخواهی یا عدم عذرخواهی جبهه پایداری از حادثه قم نگاه مردم را تغییر نمی دهد.

محمد باقری در گفت‌وگو با عصرایران درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری، گفت: این رفتارها از سخنرانی 15 خرداد آیت الله رفسنجانی در قم آغاز شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: این جریان های تندرو از دوران اصلاحات در کشور شکل گرفت اما در گذر سال ها رنگ خود را تغییر دادند.

وی با بیان اینکه ایجاد کنندگان حادثه قم از نظر سیاسی، فرهنگی و اخلاقی اعتدال ندارند ادامه داد: دستگاه های قضایی و انتظامی برای خشکاندن ریشه بر هم زنندگان آرامش جامعه، باید برخوردی جدی با آنها داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بر هم زنندگان مراسم 22 بهمن قم حرف منطقی برای بیان ندارند گفت: این افراد فدایی گروه و افرادی خاص بوده و شاگردی دیگران را می کنند.

باقری با بیان اینکه این افراد به جای بر هم زندن مراسم ها و توهین به ساحت معصومین با برگزاری جلساتی برای آگاهی مردم نظرات خود به صورت متقن عنوان کنند گفت: مسئولان برگزار کننده جلسه بصیرت افزایی در قم نباید تخیلات خود را به عنوان تحلیل و بصیرت به خورد مردم دهند.

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه عذر خواهی یا عدم عذر خواهی جبهه پایداری یا دیگر گروه ها از حادثه 22 بهمن قم تاثیری ندارد تصریح کرد: رفتار این گرو ه ها مربوط به 20 سال پیش بوده و افکار و تفکرات آنها در پیشگاه مردم شناخته شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افراد تندروی برهم زننده مراسم 22 بهمن قم باید سعه صدر خورد را افزایش دهند تاکید کرد: این افراد برای برقرای آرامش در جامعه باید منطق و سیاق خود را تغییر دهند.

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود