کد خبر: 1818

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 588

نمايندگان اقشار مختلف مردم قم مطرح کردند: اخلالگران 22 بهمن قم ارتباطي با مردم قم نداشتند

حجت الاسلام داوود نمازي نماینده طلاب و فضلای استان قم با بيان اينكه اين حادثه عظيم و بزرگ اولين بار نيست كه در استان قم صورت مي گيرد، گفت: اخلالگران حوادث روز ۲۲ بهمن قمی نبودند؛ چرا که مردم قم پیرو […]

حجت الاسلام داوود نمازي نماینده طلاب و فضلای استان قم با بيان اينكه اين حادثه عظيم و بزرگ اولين بار نيست كه در استان قم صورت مي گيرد، گفت: اخلالگران حوادث روز ۲۲ بهمن قمی نبودند؛ چرا که مردم قم پیرو رهبری و مراجع هستند.
نمايندگان اقشار مختلف مردم قم در ديدار با دكتر علي لاريجاني ضمن محكوم كردن حادثه تاسف بار 22 بهمن قم تاكيد كردند مسببين و اخلالگران اين حادثه قمي نبوده و هيچ ارتباطي با مردم قم نداشتند.

جمعي از مردم و نمايندگان اقشار مختلف مردم قم ظهر پنجشنبه با حضور در خانه پدري دكتر لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با وي ديدار كردند.

در اين ديدار صميمي تعدادي از شخصيت هاي برجسته استان قم به نمايندگي از مردم قم به ايراد سخنراني پرداختند.

در ابتداي اين ديدار نماينده طلاب و فضلاي استان خوزستان در قم، در سخناني ضمن محكوم كردن هتك حرمت صورت گرفته در روز 22 بهمن در قم ابراز داشت: بار اول نیست که دکتر لاریجانی برای دفاع از اسلام و نظام سنگ خورده اند بنده به نمایندگی از طلاب و فضلای استان خوزستان اقدامات اخیر اراذل و اوباش و جسارتی که به دکتر لاریجانی در روز ۲۲ بهمن شد را محکوم می کنم.

در ادامه حجت الاسلام داوود نمازي نماینده طلاب و فضلای استان قم با بيان اينكه اين حادثه عظيم و بزرگ اولين بار نيست كه در استان قم صورت مي گيرد، گفت: اخلالگران حوادث روز ۲۲ بهمن قمی نبودند؛ چرا که مردم قم پیرو رهبری و مراجع هستند.

همچنين يكي از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به نمایندگي از جانبازان استان قم اقدامات روز ۲۲ بهمن را محکوم کرد.

برخی به دنبال خدشه دار كردن ولایتمداری و بصیرت مردم قم هستند

در ادامه حجت الاسلام ذاكري، نماینده حزب مؤتلفه و جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری قم از شهر قم به عنوان پایگاه بصیرت، ولایت و مرکز انقلاب نام برد و اظهار داشت: برخی به دنبال خدشه دار كردن ولایتمداری و بصیرت مردم قم هستند.

وي افزود: مسببين حادثه روز ۲۲بهمن هيچكدام اهل قم نبودند، ما قمی هستیم و اهل قم را می‌شناسیم؛ اهل قم پیرو ولایت هستند و وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند هرکسی اقدامي انجام دهد كه موجب اختلاف شود خيانت كرده است ديگر دست به چنين اقداماتي نمي زنند و مردم قم نیز همیشه سعی کردند در اين خط حركت كنند.

اقدامات عده اي جاهل در روز 22 بهمن را به حساب مردم قم نگذاريد

در ادامه اين ديدار محمد عرب اولین شهردار قم پس از پيروزي انقلاب اسلامي ضمن محكوم كردن حادثه 22 بهمن قم بيان داشت: به عنوان پدر شهید و جانباز و کسی که ۶۵ سال در خدمت امامت و ولایت و انقلاب بوده و همچنین کاندیدای مورد حمايت جامعه مدرسين حوزه علميه قم در دور اول مجلس، سالها شهردار و عضو شورای شهر قم بوده ام به نمایندگی از مردم قم از حضور دکتر لاریجانی تقاضا دارم مسائل غیر قانونی که در روز ۲۲ بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اتفاق افتاد را از چشم مردم قم نبینند.

عرب افزود: مردم قم خدماتي كه دكتر لاريجاني، پدر و برادران بزرگوار ايشان براي اسلام، ایران و قم انجام داده اند را به خوبي مي دانند و اينها از نظر هیچکس دور نیست؛ مردم قم شما را دوست دارند از خداوند مي خواهيم خدمتگزاران شبیه شما را كه از وفاداران نظام و رهبري هستيد حفظ کند.

وي در پايان اظهار داشت: من از طرف مردم غیور و انقلابی قم عرض می کنم كه به شما وفاداريم و اقداماتی که در روز ۲۲ بهمن در حرم حضرت معصومه(س) از سوی عده اي جاهل صورت گرفت را به حساب مردم قم نگذارید.

در ادامه علي مومن رئیس نظام صنفی کشاورزان استان قم نیز گفت: بنده به عنوان يك قمي اعلام می کنم كساني که اقدامات زشت روز 22 بهمن را انجام دادند قمي نبودند و به نمایندگی از نظام صنفی کشاورزان استان قم حمايت كامل خود را از دكتر لاريجاني اعلام مي دارم پیرو مقام معظم رهبری هستيم و آمادگی خود را برای دفاع از نظام اسلامی اعلام می کنيم.

دكتر لاريجاني افتخاري براي مردم قم است

سپس حجت السلام ميرعظيمي به نمايندگي از ائمه جماعات استان قم در سخناني از دكتر لاريجاني به عنوان آيت الله زاده، اسلام شناس و فيلسوف نام برد و تصريح كرد: بعضي ها در انتخابات مجلس شوراي اسلامي سم پاشي كردند تا راي دكتر لاريجاني كم شود و نتواند رئيس مجلس شود اما ديديم كه ايشان با يك راي بالا به عنوان نماينده قم عهده دار رياست مجلس شدند و اين افتخاري براي مردم قم است.

وي در ادامه به حادثه 22 بهمن قم اشاره كرد و اظهار داشت: اين حادثه در روز مهم 22 بهمن و در حرم مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) رخ داد و بايد به خاطر هتك حرمت هاي صورت گرفته در اين حادثه به امام زمان (عج) تسليت گفت.

مير عظيمي در پايان ابراز اميدواري كرد ديگر شاهد اين دست اقدامات زشت در قم و هيچ جاي ميهن اسلامي نباشيم.

دشمن در پي انحراف در خط اصيل انقلاب است

در ادامه اين ديدار محمدرضا باقرپناهي رئيس شوراي اسلامي استان قم با بيان اينكه مردم قم همواره از حضور دكتر لاريجاني در اين شهر بهره مند بوده اند، بيان داشت: همانطور كه در جلسه شوراي عالي استان ها عرض كردم اقدامات حادثه 22 بهمن قم نشان از اين دارد كه دشمن در پي انحراف در خط اصيل انقلاب است.

وي افزود: ما اعلام مي كنيم همواره پشتيبان دكتر لاريجاني هستيم و اقدامات كساني كه در پوشش ولايتمداري دست به اينگونه كارها مي زنند نمي تواند مردم را از خط اصيل انقلاب و رهبري جدا كند.

كوروش زارعي بازيگر و كارگردان تئاتر به عنوان نماینده هنرمندان استان قم ديگر سخنران اين ديدار بود.

وي با بیان اینکه ولایتمداری و خدمات ارزنده دکتر لاریجانی بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: من به نمایندگي از جامعه هنرمندان استان قم از شما عذرخواهی می کنم و نباید اتفاقات اخیر را به پای مردم قم نوشت.

زارعي گفت: این افراد اقلیتي هستند كه در پوشش ولایتمداری دست به این كارها می زنند و اميدوارم كساني كه دست به اين اقدامات شنيع مي زنند از كار خود استغفار كنند.

همچنين دكتر عليرضا باقري ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) قم به نمايندگي از جامعه دانشگاهيان استان قم ضمن محكوم كردن حرکت دردمند 22 بهمن قم، اظهار داشت: دكتر لاريجاني خدمات ارزنده اي را براي مردم قم به ويژه جامعه دانشگاهي استان داشته اند و همواره با روي باز از اين قشر استقبال كرده اند و اميدوارم در آينده نيز شاهد خدمات ارزنده ايشان باشيم.

در اين ديدار تعدادي ديگر از نمايندگان اصناف و اقشار مختلف قم به ايراد سخنراني پرداختند و حوادث حوادث 22 بهمن قم را محكوم كردند.

 

 

منبع:19دی

 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود