کد خبر: 1817

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 651

افراطی‌گری از معضلات اصلی جامعه است/ شناسايي عوامل حادثه 22 بهمن مشكل نيست

رئيس مركز فقهي ائمه اطهار: جریانات افراطی امروز در قم شناخته شده هستند و آنچه که در روز 22 بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رخ داد مراجع، علما و مردم قم را آزرد و باید عنوان کرد این اقدامات سازماندهی […]

رئيس مركز فقهي ائمه اطهار: جریانات افراطی امروز در قم شناخته شده هستند و آنچه که در روز 22 بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رخ داد مراجع، علما و مردم قم را آزرد و باید عنوان کرد این اقدامات سازماندهی شده بود.
رئيس مركز فقهي ائمه اطهار افراطی گری‌ها را از معضلات اصلی جامعه عنوان كرد و گفت: جریانات افراطی امروز در قم شناخته شده هستند.

رئيس مركز فقهي ائمه اطهار شامگاه پنجشنبه در دیدار با علی لاریجانی که در منزل پدری رئيس مجلس انجام شد، در سخنانی با بیان اینکه افراطی گری‌ها از معضلات اصلی جامعه به شمار می‌روند، افزود: مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی همواره تاکید داشتند که جریانات افراطی در کشور با امام خمینی(ره) مشکل دارند و سعی می‌کنند دستاوردهای امام(ره) نظام اسلامی و ملت ایران را از بین ببرند.

وی گفت: جریانات افراطی امروز در قم شناخته شده هستند و آنچه که در روز 22 بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رخ داد مراجع، علما و مردم قم را آزرد و باید عنوان کرد این اقدامات سازماندهی شده بود.

افراطی‌ها هزینه‌های زیادی را به نظام و انقلاب تحمیل کردند

عضو شوراي عالي حوزه‌هاي علمیه نیز در ديدار با رئيس مجلس شوراي اسلامي در سخنانی اظهار داشت: اتفاقاتی که در روز 22 بهمن رخ داد و موجب هتک حرمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد، بسیار ناگوار بود که مسئولان باید باعوامل این حادثه برخورد جدی کنند.

آیت الله سید محمد غروی با بیان اینکه شناسایی این افراد برای مسئولان کار دشواری نیست، افزود: افراطی گری عده ای در جامعه برای حوزه علمیه و فضای سیاسی خطرناک است و این افراد تا کنون هزینه های زیادی را به نظام و انقلاب تحمیل کردند.

وی با تمجید سخنان دکتر لاریجانی در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مواضع شما در این جلسه در دفاع از نظام، انقلاب و ولایت فقیه متین و محکم بود و باعث خشنودی مردم است

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود