کد خبر: 2473

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 933

تقدیر تعدادی از مبلغان دینی از مدیر سابق شبکه سه

چکیده: چند تن از علما و مبلغان دینی در حمایت و تشکر از زحمات علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه سیما بیانیه‌ای صادر کرده‌اند فارس نوشت: چند تن از علما و مبلغان دینی در حمایت و تشکر از زحمات […]

چکیده:

چند تن از علما و مبلغان دینی در حمایت و تشکر از زحمات علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه سیما بیانیه‌ای صادر کرده‌اند

فارس نوشت:

چند تن از علما و مبلغان دینی در حمایت و تشکر از زحمات علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه سیما بیانیه‌ای صادر کرده‌اند که در ادامه می‌خوانید:


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


 «در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، صداوسیمای جمهوری اسلامی همواره مرهون تلاش‌های خالصانه مدیران و برنامه‌سازان متعهد و دلسوزی بوده که همت خود را صرف تحقق رهنمود ارزشمند امام راحل در تبدیل صداوسیما به یک دانشگاه عمومی کرده‌اند.

 

در این بین خدمات ارزنده جناب آقای دکتر علی‌اصغر پورمحمدی که با روحیه‌ای انقلابی برخاسته از جوهر و حمیت اصیل دینی از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی در مدیریت‌های گوناگون رسانه ملی، چه در عرصه صدا و چه در عرصه سیما، منشاء خیرات و برکات فراوانی خصوصا در عرصه ترویج معارف دینی، شعائر مذهبی و احیاء امر اهل بیت بوده‌اند ستودنی است.

 

اهتمام ایشان به ساخت برنامه‌های موثر و جذاب مذهبی خصوصا در آخرین کارنامه مدیریتی ایشان در تصدی شبکه سه سیما افتخار آفرین، تحسین‌برانگیز و به طور جدی شایسته تقدیر از سوی تمامی دلسوزان عرصه تبلیغ معارف دینی است.

 

- احیاء و ترویج سنت نیکوی تلاوت قرآن همگانی که این سال‌ها فضای کشور را بیش از پیش به زیور قرآن آراسته کرده است.

 

- ترویج و احیاء سنت حسنه اعتکاف که راهگشای معنوی بسیاری از جوانان در عرصه خطیر تهاجم فرهنگی بوده است.

 

- ترویج شایسته عزاداری شکوه‌مند حسینی در اقصی نقاط کشور که عمق ارادت ایرانیان را به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام آشکار ساخته.

 

- ساخت مستندهای جذاب از اردوهای جهادی و طرح‌های هجرت روحانیون.

 

- احیاء سنت جمع خوانی خطبه غدیر و خطبه حضرت زهرا (س)

 

- ساخت و حمایت جدی از برنامه‌هایی نظیر سمت خدا، سخنرانی‌های مذهبی، زلال احکام، مداحی‌ها و مناجات‌خوانی‌ها، استوا، عهد آدینه و گلبرگ که هر یک به نحوی در رشد و آگاهی و ارتقای معرفت دینی مخاطبان رسانه ملی در داخل و خارج از کشور سهم به سزایی داشته‌اند. بخشی از کارنامه درخشان و شایسته تحلیل این مدیر مکتبی، انقلابی و شیفته خاندان عصمت و طهارت در مسیر احیاء امر اهل بیت علیهم السلام است.

 

در دوره مدیریت ایشان شبکه سه سیما، ضمن حفظ جایگاه خود در اهتمام جدی به مسائل ورزشی، سیاسی، اجتماعی و کسب موفقیت در ساخت فیلم‌ها و سریال‌های جذاب، به یک مرجع بی‌بیدیل در عرصه تبلیغ دین نیز تبدیل گردید، به نحوی که مناسبت‌های مذهبی در این شبکه جلوه و شکوهی مثال‌زدنی داشت و معارف اهل بیت در برنامه‌های گوناگون از این شبکه منتشر می‌گردید.

 

یقین داریم که به لطف الهی، ایشان مزد زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر و خالصانه‌اش را از درگاه الهی و آستان نورانی حضرات معصومین علیهم السلام دریافت خواهد کرد.

 

اما به رسم دستور دین و شکر نعمت، وظیفه خود دانستیم که ما نیز قدردان زحمات شبانه روزی ایشان باشیم و تداوم توفیقات ایشان را در خدمت به دین از درگاه الهی طلب کنیم.

 

امیدواریم که به زودی شاهد استفاده هرچه بیشتر از دانش و تجربیات گران‌سنگ این سرباز خدوم انقلاب در سایر عرصه‌های خدمت به نظام مقدس اسلامی باشیم.»

 

نامه فوق را افراد زیر امضاء کرده‌اند:


محمدحسین ابوترابی، حسین انصاریان، کاظم راشد یزدی، سیدمهدی طباطبایی، ناصر رفیعی، علیرضا پناهیان، مسعود عالی، محمد مهدی ماندگاری، محمدحسین فلاح‌زاده، ناصر نقویان، محمدرضا رنجبر، حبیب‌الله فرحزاد، سید حسین حسینی قمی، مهدی طائب، محمدباقر حیدری کاشانی، شهاب مرادی، سید کاظم طباطبایی، علی سرلک، سید حمید میرباقری، محسن عباسی، رضا محمودی، صادق آهنگران، علیرضا بکایی، محمود کریمی، سعید حدادیان، مهدی سماواتی، محمد طاهری، مرتضی طاهری، محسن طاهری، سید مهدی میرداماد، مهدی سلحشور، علی انسانی، ماشاءالله عابدی، علی نورایی، مجید بنی فاطمه، محمدرضا عاصی، محمدعلی مجاهدی و...

 

منبع:خبرانلاین

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود