کد خبر: 2539

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 479

آیین نکوداشت محمد رضا علیان مدیر انتشارات پیام آزادی / شمس: از نوجوانی مشتری جدی انتشارات پیام آزادی بودم

چکیده: مدیرانتشارات کتاب ناب گفت: از زمان نوجوانی جزء مشتریان جدی انتشارات ایشان بودم. با وجود اینکه آقای علیان ناشر خصوصی بودند اما همواره کارهای به روز را در نسخ فراوان تهیه می کردند. به گزارش […]

چکیده:

مدیرانتشارات کتاب ناب گفت: از زمان نوجوانی جزء مشتریان جدی انتشارات ایشان بودم. با وجود اینکه آقای علیان ناشر خصوصی بودند اما همواره کارهای به روز را در نسخ فراوان تهیه می کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»، حجت الاسلام سید محمد کاظم شمس، مدیرانتشارات کتاب ناب درباره برگزاری آیین نکوداشت برای بزرگان عرصه نشر در مجمع ناشران انقلاب اظهار کرد: زمان افتتاحیه مجمع، بنا براین بود که برنامه تجلیل از پیشکسوتان برگزار شود، اما به دلایلی اجرای این برنامه به تعویق افتاد. به هر حال تصمیم گرفتیم برنامه تجلیل از پیشکسوتان را با آقای علیان شروع کنیم.

وی افزود: هدف مراسم هایی از این دست تقدیر از فعالان پیشکسوت و اقدامات ارزشمند ناشران است. آقای علیان در سال 1353 یعنی پیش از انقلاب اسلامی در حوزه نشر و در زمینه نشر کتاب های مذهبی فعالیت گسترده ای را آغاز کرده است. همچنین با انگیزه دینی و انقلابی فعالیت نشر ایشان ادامه پیدا کرد.

مدیرانتشارات کتاب ناب با اشاره به سابقه نشر پیام آزادی عنوان کرد: از زمان نوجوانی جزء مشتریان جدی انتشارات ایشان بودم. با وجود اینکه آقای علیان ناشر خصوصی بودند اما همواره کارهای به روز را در نسخ فراوان تهیه می کردند.

شمس ادامه داد: وجود مختصات قابل توجه در طول فعالیت انتشارات پیام آزادی ما را برآن کرد تا به پاس تلاش ها و زحمات آقای علیان بزرگداشتی برپا کنیم. البته برنامه نکوداشت قطعا برای سایر پیشکسوتان و ناشران فعالان عرصه نشر نیز برگزار خواهد شد.

یاد آور میشود مراسم نکوداشت محمد رضا علیان مدیر مسئول انتشارات پیام آزادی روز شنبه 22 مهرماه از ساعت 4 تا 7 بعد از ظهر در محل سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود