کد خبر: 5739

تاریخ انتشار: 1389-10-16 - 17:58

نسخه چاپی | دسته بندی: دوره مدیریت بوستان کتاب / فرهنگ و مدیریت فرهنگی / سازمان های فرهنگی / مصاحبه و گزارش / یادداشت مدیرمسئول
0
بازدیدها: 1 780

رییس دفتر تبلیغات اسلامی: بوستان کتاب نقش بزرگی در خانواده نشر کشور داراست.

پیام روز خبرنامه اطلاع رسانی داخلی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سال سوم شماره 613 - تاریخ مخابره خبر: 16 / 10 / 1389 مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه بوستان کتاب مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات […]

پیام روز خبرنامه اطلاع رسانی داخلی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سال سوم شماره 613 - تاریخ مخابره خبر: 16 / 10 / 1389 مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه بوستان کتاب مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رییس و مدیران این دفتر، و اعضای هیات مدیره موسسه بوستان کتاب برگزار شد. در این مراسم که در سالن جلسات ساختمان مرکزی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین عبدا... اسدی به عنوان سرپرست بوستان کتاب معرفی و از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین سید محمد کاظم شمس، مدیر سابق تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه موسسه بوستان کتاب در نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ دینی گفت: این موسسه در خانواده بزرگ نشر توانسته نقش ارزشمندی را ایفا کند به طوری که از سوی بخش بررسی و ارزیابی دفتر رهبری به عنوان ناشر برگزیده و پرکار معرفی شده است.

وی افزود: خروجی و آثار این موسسه تلاش های حوزویانی است که داشته های خود را در قابل کتاب ارائه کرده اند از این رو وظیفه ماست که با دقت و همت مضاعف در امر نشر حضور داشته باشیم. رییس دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه به توفیقات ارزشمند و طولانی مدت مدیر سابق موسسه بوستان کتاب اشاره کرد و گفت: به فضل پروردگار و همت حجت الاسلام شمس درخواست داریم همچون گذشته تجربیات ارزشمند خود را در اختیار این موسسه قرار دهد.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شمس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: در طول 16 سال گذشته 1570 عنوان کتاب چاپ اول منتشر شد که از این تعداد 292 عنوان در جشنواره های مختلف به عنوان کتاب برگزیده شناخته شد. وی تشکیل شورای بررسی کتاب، راه اندازی اداره برنامه ریزی تولید و تشکیل هیات مدیره را از دیگر اقدامات این موسسه دانست.

مدیر سابق موسسه بوستان کتاب چاپ نزدیک به 20 دوره از آثار بزرگان حوزه را یکی دیگر از اقدامات ارزشمند موسسه بوستان کتاب ذکر کرد. وی در خاتمه با تشکر از رییس، مدیران دفتر تبلیغات اسلامی و همکاران موسسه بوستان کتاب، برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی رئیس هیات مدیره این موسسه نیز با تشکر و قدردانی از زحمات انجام شده در زمان مدیریت سابق گفت: دلسوزی، انگیزه چشمگیر و اشراف کامل از خصوصیات حجت الاسلام شمس می باشد که مطمئنا سهیم بودن در نشر معارف اهل بیت بزرگترین سرمایه ایشان در این مدت بود. در ادامه حجت الاسلام اسدی نیز با تشکر از زحمات مدیریت سابق و همکاران این موسسه ابراز امیدواری کرد که در مدت سرپرستی به همکاری مدیران دفتر و کارکنان موسسه در جهت ادامه دست یابی به توفیقات و کاهش مشکلات و موانع موفق ظاهر شوند. در پایان مراسم لوح تقدیری از سوی ریاست دفتر و همچنین همکاران موسسه به حجت الاسلام شمس اهدا شد.

نشانی:

http://www.ipoh.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=ca09912f-a169-42b5-99f5-26092ea11a96&WebPartID=b9721e0f-14f9-410b-9872-a8fdee3ea1d8&ID=e64e2cfb-83d9-4e0e-b69c-34b20ce4828d

بازتاب در:

http://www.bustaneketab.com/BView/Public/NewsView.aspx?ID=275&LanguageID=1

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود