کد خبر: 2861

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 792

كارشناس برجسته طب سنتي: اگر عمر منشور كوروش بيش از 200 سال باشد، گردنم را با گيوتين مي‌زنم

چکیده: روازاده: چرا سعدي و حافظ يك بيت شعر از كوروش ندارند وقتي كه اسلام ظهور كرد؛ مگر هزار سال از كوروش ساختگي نگذشته بود.   یک استاد طب سنتی با بیان اینکه در حوزه مي‌گويند به خدا شك كنيد تا به يقين […]

چکیده:

روازاده: چرا سعدي و حافظ يك بيت شعر از كوروش ندارند وقتي كه اسلام ظهور كرد؛ مگر هزار سال از كوروش ساختگي نگذشته بود.

 

یک استاد طب سنتی با بیان اینکه در حوزه مي‌گويند به خدا شك كنيد تا به يقين برسيد؛ پس چرا نبايد به كوروش شك كرد گفت: اگر عمر منشور كوروش بيش از 200 سال باشد، گردنم را با گيوتين مي‌زنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حسين روا زاده روز یکشنبه در جمع دانشجويان حاضر در هفدهمين دوره طرح ولايت كه از ديروز در دانشگاه فردوسي مشهد آغاز شده است دانشگاه را فاقد علم و تفكر دانست و گفت : علم فقط قابل ارتقاست و داراي ارزشي الهي است، صهيونيست‌ها داشته‌هاي علمي خود را مدتي بعد تكذيب مي‌كنند كه علم از نظر آنها قابل تكذيب است و اگر تفكر هم در دانشگاه‌ها باشد كه نيست، ما در دانشگاه‌هاي كشور اجازه تفكر نداشتيم و اگر داشتيم امام خميني (ره) در ميان اين همه دانشگاه بر روي دانشگاه امام صادق تاكيد نمي‌كردند.

اين كارشناس طب سنتي بيان داشت: اگر در دانشگاه‌ها قدرت تفكر وجود داشت، چرا امام (ره) دستور دادند اسم فروشگاه‌هاي كوروش را در ميدان كندي عوض كنند و به جاي آن اسم قدس را بگذارنند؛ چرا ما هنگامي كه اسم كوروش را بر مي‌داريم سايت‌هاي غربي و راديو اسرائيل ما را مي‌كوبند؛ اما زمان اهانت پيامبر (ص) آن افراد را تشويق مي‌كنند.

روازاده با اشاره به نام تخت جمشيد گفت:‌ چرا جمشيد را مطرح نمي‌كنيد مگر سال شمسي، جام جم و عيد نوروز متعلق به جمشيد نيست، بزرگان ما از جمشيد حرف زدند؛ اما هيچ‌كدام در مورد كوروش سخني نياوردند و حتي ائمه (ع) يك كلام در مورد كوروش سخني نگفتند.

وي خاطر نشان كرد: چرا سعدي و حافظ يك بيت شعر از كوروش ندارند وقتي كه اسلام ظهور كرد؛ مگر هزار سال از كوروش ساختگي نگذشته بود.

روازاده در ادامه خاطرنشان كرد: در حوزه مي‌گويند به خدا شك كنيد تا به يقين برسيد؛ پس چرا نبايد به كوروش شك كرد.

اين استاد طب سنتي با اشاره به تفسير ذوالقرنين اظهار داشت: تا كنون تفسير ذوالقرنين به درستي انجام نشده است، در تحقيقاتي كه جديدا صورت پذيرفته ذوالقرنين نه پيغمبر است و نه پادشاه، بلكه امام زمان است از نظر حروف ابجد هم مشخصات ذوالقرنين به امام زمان مي‌خورد؛ صهيونيست‌ها به دنبال اين هستند كه كوروش را جاي پيغمبر و علي (ع) بگذارند.

وي با اشاره به كلك راديو اسرائيل براي جا انداختن يك موضوع براي شنونده، به موضوع آب انداختن روي مقبره كوروش اشاره كرد و گفت: آنها با طرح اين مسئله به طور غيرمستقيم مي‌خواهند كوروش را در جامعه جا بيندازند و حال ما مي‌بينيم كسي كه در خصوص كوروش صحبت كرده، حسن پيرنيا است كه يك فرد فراماسونري بوده، و نصف كتاب تاريخ ايران را نوشته است.

اين استاد طب سنتي بيان كرد: نصف ديگر كتاب تاريخ ايران توسط عباس‌ آشتياني كه وي هم يكي از اعضاي فراماسونري بود نوشته شده و آنها مي‌گويند ما چيزي از كوروش پيدا نكرده‌ايم. آنچه يافتيم از تاريخ يونان بوده، كه اگر به قبل برگرديم توسط بني‌اسرائيل نوشته شده است.

روازاده با اشاره به منشور اصلي كوروش كه توسط انگليس‌ها از آن مراقبت مي‌شود، بيان داشت:‌ مگر كوروش مال ما نيست، پس چرا منشور آن را به ما نمي‌دهيد و اگر اين منشور را بررسي كرديد و عمر آن بيش از 200 سال بود، من گردنم را با گيوتين مي‌زنم.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود