کد خبر: 2925

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 666

سريال موهن عربي از بي‌بي‌سي پخش مي‌شود

چکیده: جديدترين اخبار از واكنش ها به سريال فتنه انگيز «الفاروق عمر» علاوه بر تلاش ها براي جلوگيري از پخش اين سريال از حضور گريمور ايراني در ميان دست اندركاران «الفاروق عمر» و امكان پخش سريال در بي بي […]

چکیده:

جديدترين اخبار از واكنش ها به سريال فتنه انگيز «الفاروق عمر» علاوه بر تلاش ها براي جلوگيري از پخش اين سريال از حضور گريمور ايراني در ميان دست اندركاران «الفاروق عمر» و امكان پخش سريال در بي بي سي حكايت دارد.

 

سريال «الفاروق عمر» كه به زندگاني خليفه دوم مي پردازد، با به تصوير كشيدن امام علي(ع) و ابهامات بسيار در نحوه داستان پردازي در راه رمضان امسال شبكه هاي تلويزيوني جهان عرب است.

به گزارش فارس، مردم و رهبران ديني مصر در ادامه موج مخالفت با سريال «الفاروق عمر» خواستار جلوگيري از پخش اين سريال شده اند. پايگاه خبري البلد در گزارش مردمي كه در قاهره تهيه كرده است اعلام كرد مردم مصر با اين سريال كاملاً مخالف هستند. در همين حال گروه «ام بي سي» همچنان در تلاش براي فروختن اين سريال به تلويزيون هاي مختلف در دنياست به گونه اي كه با ترتيب دادن دوبله اين سريال به زبان هاي فرانسه و انگليسي تلاش كرده تا اين سريال در اروپا و آفريقا نيز به نمايش درآيد. پايگاه «بيزينس عرب» در خبري در اين باره از امكان پخش سريال «الفاروق عمر» از بي بي سي خبر داده و نوشته است: مالزي و پاكستان پس از اندونزي و تركيه به جمع خريداران احتمالي اين سريال پيوسته اند.

خبر ديگر درباره سريال الفاروق عمر نيز اين است كه پايگاه «گلف نيوز» در خبري كه درباره اين سريال منتشر كرده است، با انتشار عكسي از «عبدالله اسكندري» گريمور مشهور كشورمان از وي به عنوان گريمور اين سريال ياد كرد.

 

منبع:+ 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود