کد خبر: 3442

تاریخ انتشار: 1391-01-19 - 12:18

نسخه چاپی | دسته بندی: اخبار نمایشگاه / لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 2 528

فراخوان چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد

چکیده:  دبیرخانه کتاب سال حوزه ، فراخوان چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه را به مدارس علمیه سراسر کشور اعلام کرد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، براساس اعلام روز […]

چکیده:

 دبیرخانه کتاب سال حوزه ، فراخوان چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه را به مدارس علمیه سراسر کشور اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر"، براساس اعلام روز پنج شنبه دبیرخانه کتاب سال حوزه، اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر در حوزه های علمیه می توانند با ارسال کتاب و پایان نامه های سطح چهار خود در این همایش شرکت کنند.

دبیر همایش کتاب سال حوزه، حوزوی بودن پدیدآورندگان آثار را از شرایط شرکت در همایش عنوان کرد و اظهار داشت: حوزویان می توانند کتاب هایی که چاپ اول آنها در سال 1390 شمسی یا 1432 قمری یا 2011 میلادی باشد و همچنین پایان نامه های سطح 4 که در سال 1390 دفاع شده باشد را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

حجت الاسلام مهدی حقی افزود: تکمیل فرم و ارسال دو نسخه از اثر همراه با فرم تکمیل شده ثبت اثر به دبیرخانه همایش الزامی است و علاقه مندان می توانند برای نام نویسی اینترنتی و ارسال آثار خود به نشانی www.ketabeHowzeh.ir مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه را از ابتدای اردیبهشت تا پایان تیرماه 1391 اعلام کرد و گفت که این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

حقی شناسایی ظرفیت های علمی حوزه های علمیه، معرفی نویسندگان آثار برتر به جامعه علمی، تشویق و حمایت از نویسندگان حوزوی را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

دبیر همایش کتاب سال حوزه ایجاد رقابت میان حوزه های علمیه، ارتقای سطح پژوهش های دینی و تبیین نقش و سهم حوزویان در گسترش مرزهای دانش را از دیگر اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.

علاقه مندان شرکت در همایش کتاب سال حوزه می توانند آثار خود را به نشانی قم، بلوارامین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند.

تلفن دبیرخانه 2914558- 0251 و نشانی اینترنتی www.ketabeHowzeh.ir و سامانه پیام کوتاه دبیرخانه کتاب سال 100007020 نیز برای دسترسی بیشتر علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درنظر گرفته شده است.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود