کد خبر: 2686

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 087

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره امام علی النقی(ع)

چکیده: عضو اجرایی کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) با اشاره به این که مجموعه دستاوردهای علمی، ادبی و دینی این همایش در قالب کتاب منتشر خواهند شد، گفت: مهلت ارسال آثار این کنگره تا 10 مهر تمدید شده […]

چکیده:

عضو اجرایی کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) با اشاره به این که مجموعه دستاوردهای علمی، ادبی و دینی این همایش در قالب کتاب منتشر خواهند شد، گفت: مهلت ارسال آثار این کنگره تا 10 مهر تمدید شده است.-

حسین محسنی، یکی از اعضای اصلی بخش اجرایی کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این مطالب، یکی از دلایل تمدید زمان ارسال آثار را درخواست مکرر مجموعه‌های فرهنگی و محققان یاد کرد و گفت: بر اساس تصمیمات جدید، بخش داستان نیز به یکی از گروه‌های اصلی بررسی آثار افزوده شده است.


وی درباره «زیارت جامعه کبیره» که یکی از زیارات منسوب به امام هادی(ع) و در شمار محورهای اصلی این همایش است، گفت: این دعا به واسطه فرازهای محتوایی غنی که در ابعاد گوناگون دارد، یکی از محورهای اصلی این کنگره قرار گرفته است تا علاقه‌مندان شرکت در این کنگره از طریق مطالعه و بررسی این زیارت بتوانند آثار خود را خلق و ارایه کنند. این دعا ظرفیت‌های فراوانی برای نگارش مقاله، متن ادبی و حتی کارهای گرافیکی در موضوعات مختلف دارد.

محسنی با اشاره به نشست خبری این مجموعه که به‌زودی برای اطلاع‌رسانی رسانه‌های خبری برگزار خواهد شد، از ارایه هرگونه اطلاعات آماری آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش خودداری کرد و یادآور شد: مجموعه‌ای از آثار هنری، ادبی و دینی نیز از سوی شرکت‌کنندگان کشورهای اسلامی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده‌اند. این آثار در دسته‌بندی سطحی تفکیک و آماده داوری اصلی‌اند.

کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) در سه محور اصلی شعر، مقاله و متن ادبی (با موضوع امام علی النقی(ع) و زیارت جامعه کبیره)، گرافیک (با محوریت القاب، اسامی و احادیث منتسب به امام علی النقی(ع) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبيرخانه كنگره به نشانی تهران، صندوق‌پستی 16765-1498 يا پست الكترونيكی info@hadiyoon.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.hadiyoon.ir مراجعه کنند.

 

منبع:ایبنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود