کد خبر: 3481

تاریخ انتشار: 1391-01-16 - 15:02

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- فرهنگ و هنر / هنر
0
بازدیدها: 1 670

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:درباره فیلم های خصوصی و گشت ارشاد اغراق شده است

چکیده:  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واكنش به ایرادهای مطرح شده درباره فیلم های خصوصی و گشت ارشاد گفت: درباره این دو فیلم اغراق شده است./بررسی ادامه فعالیت رویترز در ایران   به گزارش خبرنگار […]

چکیده:

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واكنش به ایرادهای مطرح شده درباره فیلم های خصوصی و گشت ارشاد گفت: درباره این دو فیلم اغراق شده است./بررسی ادامه فعالیت رویترز در ایران

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید محمد حسینی در پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران در این باره گفت: برخی افراد برداشت نادرستی از این فیلم ها داشته اند و از آنها به عنوان فیلم های مستهجن یاد كرده اند، این در حالی است كه در جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه اجازه اكران به فیلم های مستهجن داده نمی شود.

وی با بیان اینكه این فیلم ها در حال حاضر در تهران در حال اكران هستند، گفت: البته پیش از اكران در سینماها در این فیلم ها اصلاحاتی نسبت به آنچه كه در جشنواره پخش شده بود، صورت گرفت. البته این گونه نیست كه این فیلم ها هیچ گونه اشكالی نداشته باشد ولی این گونه هم نباید باشد كه با اغراق با آنها برخورد شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در سال های گذشته فیلم هایی در سینماها اكران شده كه اشكالات بیشتری نسبت به فیلم های مورد نظر داشته است اما هرگز با آنها با این شدت و اغراق برخورد نشد.

حسینی به كسانی كه از فیلم های یاد شده ایراد گرفته اند، گفت: ما از آنها می خواهیم پیش از قضاوت درباره فیلم، اول آن را با دقت ببینند و ندیده قضاوت نكنند.

** ادامه فعالیت خبرگزاری رویترز در دست بررسی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درخصوص متوقف شدن فعالیت دفتر خبرگزاری رویترز در تهران اظهار داشت: فعالیت این خبرگزاری به خاطر تبلیغ علیه ورزشكاران زن ایرانی و متهم كردن آنها به انجام فعالیت ها و آموزش های تروریستی به حالت تعلیق درآمده است.

حسینی تصریح كرد: ادامه فعالیت دفتر رویترز در تهران در دست بررسی است و احتمالا این خبرگزاری در آینده می تواند با رعایت قوانین و مقررات فعالیت خود را از سر بگیرد.

 

منبع: ایرنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود