کد خبر: 3320

تاریخ انتشار: 1391-01-16 - 19:10

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 249

حجت الاسلام والمسلمين علی اکبر ناطق نوری: دشمن به دنبال افتراق بین مردم و روحانیت است

چکیده: دشمنان نظام و منافقین تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا اختلاف و انشعاب بین مردم و روحانیت افزایش یابد بنابراین روحانیت باید مراقب باشد تا فاصله ای بین مردم و خود بوجود نیاید.   عضو […]

چکیده:

دشمنان نظام و منافقین تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا اختلاف و انشعاب بین مردم و روحانیت افزایش یابد بنابراین روحانیت باید مراقب باشد تا فاصله ای بین مردم و خود بوجود نیاید.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت بر وحدت و همدلی جامعه تاکید کرد و با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام "تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: باید همه در جهت اجرایی شدن شعار امسال تلاش کنیم.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، در دیدار با دبیر کل و اعضای شورای مرکزی جمعیت اسلامی حامیان مردم با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام "تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: معظم له نیازها و مشکلات جامعه را به خوبی رصد می کنند به همین جهت ترجیح دادند اولویت اصلی در سال جدید حول تولید ملی قرار گیرد.

وی گفت: از این رو باید همه در جهت اجرایی شدن پیام سال جدید حرکت کنیم.تا مشکلات موجود در زمینه تولید برطرف شود

ناطق نوری همچنین در این نشست که در دفتر وی برگزار شده بود بر وحدت و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: مهمترین نیاز امروز جامعه حفظ وحدت و همدلی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنانش به جایگاه ویژه روحانیت در فضای سیاسی کشور اشاره کرد وگفت: خوشبختانه همچنان روحانیت وظایف و برنامه های خود را به نحو مطلوب انجام می دهد و این برنامه ها با افکار شیخ فضل الله نوری و میرزای شیرازی نزدیک است.

ناطق نوری گفت: البته دشمنان نظام و منافقین تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا اختلاف و انشعاب بین مردم و روحانیت افزایش یابد بنابراین روحانیت باید مراقب باشد تا فاصله ای بین مردم و خود بوجود نیاید.

وی یکی از وظایف مهم روحانیت در مقطع فعلی را دفاع از حفظ نظام دانست و گفت: روحانیت اگر براین اساس حرکت کند برای انقلاب هیچ لطمه ای وارد نخواهد شد.

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود