کد خبر: 3382

تاریخ انتشار: 1391-01-19 - 22:07

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 153

مشکل زمانی پیش می آید که مسئولین رقابت غیر منطقی با یکدیگر داشته باشند؛ کنایه صالحی به لاریجانی: مسئولان باید جانب احتیاط را در موضعگیری خود رعایت کنند

چکیده: وزیر امور خارجه گفت: مشکلات زمانی پیش خواهد آمد که برخی از مسئولان بخواهند یک رقابت غیر منطقی را با یکدیگر داشته باشند. خوشبختانه مردم آگاه و هوشیار هستند و تمام مسائل را دقیق رصد می کنند و […]

چکیده:

وزیر امور خارجه گفت: مشکلات زمانی پیش خواهد آمد که برخی از مسئولان بخواهند یک رقابت غیر منطقی را با یکدیگر داشته باشند. خوشبختانه مردم آگاه و هوشیار هستند و تمام مسائل را دقیق رصد می کنند و اگر فردی و شخصیتی درباره موضوعی اظهار نظر کند، می دانند با چه نیت و هدفی این مطلب بیان شده است.

 

پس از احضار سفیر ایران در ترکیه به خاطر اظهارات علی لاریجانی، علی اکبر صالحی گفت: مسئولان باید جانب احتیاط را در موضعگیری خود رعایت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، وزیر امور خارجه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم هماهنگی، همدلی و انسجام مسئولان به ویژه دولت و مجلس برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: راهکار اصلی تحقق شعار سال 91 انسجام و وحدت مسئولان است. مقام معظم رهبری هم بارها و به ویژه در صحبتهای اخیرشان بروی همدلی، وحدت، انسجام و هماهنگی مسئولان به ویژه مجلس و دولت با یکدیگرتاکید کرده اند.

وی افزود: اگر مسئولان بتوانند منیت خود را کنار گذاشته و خواسته‌های مردم و رضای خداوند را جلوتر از خواسته‌های شخصی خود در نظر بگیرند، در آن زمان مشکلی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان و حمایت از تولید و سرمایه ملی نخواهیم داشت.



وی افزود: مسئولان و به ویژه دولت و مجلس اگر در جهت منافع ملی و مصلحت کشور حرکت کنند و منافع شخصی خود را مقدم بر منافع ملی ندانند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و می توان به تحقق کامل حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و مقابله با تحریم های دشمنان امیدوار بود.

صالحی در ادامه تاکید کرد: اگر مسئولان بتوانند منیت خود را کنار گذاشته و خواسته‌های مردم و رضای خداوند را جلوتر از خواسته‌های شخصی خود در نظر بگیرند، در آن زمان مشکلی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان و حمایت از تولید و سرمایه ملی نخواهیم داشت.

وزیر امور خارجه به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: مشکلات زمانی پیش خواهد آمد که برخی از مسئولان بخواهند یک رقابت غیر منطقی را با یکدیگر داشته باشند. خوشبختانه مردم آگاه و هوشیار هستند و تمام مسائل را دقیق رصد می کنند و اگر فردی و شخصیتی درباره موضوعی اظهار نظر کند، می دانند با چه نیت و هدفی این مطلب بیان شده است.

وی در ادامه با تاکید بر این مسئله که مسئولان باید جانب احتیاط را در موضعگیری خود رعایت کنند، افزود: مسئولان باید آگاه باشند که موضعگیری های آنها موجب تشویش اذهان عمومی نشود زیرا مردم هر قدر در مسئولان کشور انسجام، وحدت و همدلی را مشاهده کنند، با آرامش بیشتری در اداره کشور مشارکت خواهند کرد و هر چه اختلاف بین مسئولان بیشتر باشد، موجب تشویق اذهان عمومی می شود.

صالحی اظهار داشت: همان طور که امام راحل فرمودند؛ ما خادمان مردم هستیم و خادم باید کاری کند که ولی نعمت او راضی باشد نه این که با ایجاد اختلاف مردم را در اضطراب قرار دهیم.

 

منبع: انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود