کد خبر: 3567

تاریخ انتشار: 1391-01-11 - 16:19

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران تازه های کتاب و نشر / تازه های کتاب و نشر
0
بازدیدها: 2 728

نخستین کتاب با موضوع «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» منتشر شد

چکیده:  در پی نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کمتر از چهار روز و در […]

چکیده:

 در پی نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کمتر از چهار روز و در تعطیلات نوروزی منتشر شد. 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی "منا نشر" به نقل از خبرگزاری مهر، این کتاب از سوی علیرضا مفتخری مظاهری و در 180 صفحه با قطع رقعی به چاپ رسیده و شامل 10 فصل است.

فصل اول کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال نو 1391 هجری شمسی اختصاص دارد که در ادامه و در فصل دوم به تبیین فضیلت و اهمیت تولید کار و سرمایه در آموزه‌های دینی اسلامی منتهی می‌شود.

فصل سوم این کتاب شامل موضوعاتی درباره اهمیت تولید- کار و سرمایه از نگاه متفکران و نخبگان بشری است و نویسنده در فصل چهارم به تشریح و بررسی مفاهیم علمی تولید ملی و اهمیت آن می‌پردازد.

فصل پنجم کتاب به پاسخگویی به سوال «برای حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی چه باید کرد؟» اختصاص یافته و فصل ششم آن نیز به نقش تبلیغات و تاثیر فرهنگ سازی در تحقق تولید ملی و حمایت از کار اشاره دارد.

همچنین در فصل هفتم این کتاب مزایای مثبت توجه به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

نویسنده در فصل هشتم به مقوله حمایت از تولید داخلی و کلید رفع معضلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد و در فصل نهم نیز نگاهی به وضعیت آماری کشور در زمینه تولید ملی و کار و سرمایه انداخته است.

در فصل پایانی این کتاب نیز تجربیات سایر کشورها مانند ژاپن و آلمان در اتکا به تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ملی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

کتاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که به عنوان نخستین کتاب با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال 1391 شناخته می شود همزمان با 12 فروردین روز فرخنده جمهوری اسلامی، در اختیار عموم علاقه مندان قرار می‌گیرد.

 

منبع: منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود