کد خبر: 172

تاریخ انتشار: 1394-07-20 - 19:31

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / دانشگاه / مطالب دیگران- سازمان های فرهنگی / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 3 114

برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشوردرقم

بنا بر این گزارش در این دوره از جشنواره که به میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار خواهد شد ، آیت الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی امین […]

بنا بر این گزارش در این دوره از جشنواره که به میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار خواهد شد ، آیت الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی امین جشنوراه معرفی شد.

همچنین دکتر علی اصغر شعاعی معاون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم نیز به سمت دبیر ستاد برگزاری این جشنواره منصوب گردید.

همچنین مسئولین کمیته های برگزاری نیز مشخص گردیدند که بر همین اساس حجت الاسلام دکتر علی قاسمی به عنوان مسئول کمیته علمی ، روح الله شفیعی مسئول کمیته اجرایی ، سید قوام قاسمیان به سمت دبیرخانه ، حجت الاسلام نقیب مسئول کمیته مدعوین ، علیرضا صالحی کارگروه حراست و نصرالله زندی به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی منصوب شدند.

لازم به ذکر است در سی امین دوره از جشنواه ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که 19 الی 22 آبان ماه در قم برگزار می گردد ، بیش از ۱۱۰۰ نفر شرکت کننده به تفکیک ۱۲۰ نفر در بخش کتبی ، ۲۸۵ نفر در بخش شفاهی ، ۱۲۰ نفر در بخش پژوهشی ، ۸۰ نفر در بخش فناوری ، ۳۶۰ نفر در بخش هنری و ۱۶۰ نفر در بخش ادبی در دو قسمت خواهران و برادران حضور خواهند یافت.

بخش شفاهی جشنواره شامل رشته های حفظ کل ، حفظ ۲۰ جزء ، حفظ ۱۰ جزء ، حفظ ۵ جزء ، قرائت ترتیل ، قرائت تحقیق ، اذان و مداحی می باشد.

در بخش کتبی نیز دانشجویان در رشته های احکام ، آشنایی با سیره معصومین(ع) ، آشنایی با احادیث و ادعیه ، ترجمه و مفردات قرآنی ، آشنایی با مفاهیم قرآنی شرکت کرده اند.

بخش هنری شامل تذهیب ، طراحی پوستر ، پویا نمایی ، معرق و منبت ، فیلم کوتاه ، عکاسی ، نماهنگ ، نقاشی ، خوشنویسی و بخش ادبی نیز شامل نمایشنامه نویسی ، داستان نویسی ، فیلمنامه نویسی و شعر می باشد و رشته های مقاله نویسی ، تلخیص کتاب ، نقد و بررسی کتاب در بخش پژوهشی و همچنین رشته های تولید نرم افزار و وبلاگ نویسی در قسمت فناوری می باشند.

ایحا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود