کد خبر: 205

تاریخ انتشار: 1394-04-20 - 18:37

نسخه چاپی | دسته بندی: سازمان های فرهنگی / دانشگاه / علمی آموزشی / یادداشت مدیرمسئول
+1
بازدیدها: 4 146

معاون جدید پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، حمیدرضا ابراهیمی از سوی آیت الله عابدی به سمت معاون پشتیبانی و توسعه و معاون ارشد دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.     […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، حمیدرضا ابراهیمی از سوی آیت الله عابدی به سمت معاون پشتیبانی و توسعه و معاون ارشد دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.
 
 
 
 
آیت الله عابدی در ابتدای این مراسم ضمن برشمردن فضیلت های ماه مبارک رمضان این ماه را ماه بندگی و طاعت پروردگار کریم عنوان کرد.
وی در ادامه در خصوص معاون جدید پشتیبانی و توسعه دانشگاه اظهار کرد : آقای ابراهیمی با توجه به سوابق درخشان و همچنین تعامل سازنده با سازمان اوقاف می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات و موانع دانشگاه باشد.
دکتر عابدی در ادامه با اشاره به حضور مسئولین بازرسی سازمان اوقاف در دانشگاه این امر را بسیار مؤثر و موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت دانشگاه عنوان کرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات و زحمات فراوان حجت الاسلام شمس در معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه ایشان را به عنوان یک شخصیت علمی و پژوهشی فعال در کشور معرفی نمود.
متن حکم معاون جدید پشتیبانی و توسعه دانشگاه به شرح ذیل می باشد:

برادر بزرگوار جناب آقای حمیدرضا ابراهیمی زید عزه

سلامٌ علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد، با عنایت به بند ب از ماده ۵ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و با توجه به سابقه درخشان و خدمات شایسته شما در سازمان اوقاف و امور خیریه، جنابعالی را به عنوان « معاون پشتیبانی و توسعه و معاون ارشد » دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب می نمایم.
امیدوارم با یاری خداوند متعال، در نهادینه کردن امور اجرایی دانشگاه و تثبیت ساختار ابلاغی و تمرکز بر سامانه ای شدن اقدامات و ضابطه مند کردن بیشتر امور مالی در تعالی بخشی به مسائل پشتیبانی و هزینه ای، موفق بوده و دانشگاه به جایگاه رفیع و مطلوب خود، نزدیک تر شود.
احمد عابدی
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم      

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود