کد خبر: 171

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / بین الملل / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 909

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در یزد: مذاکره بهانه است/ جواب دشمن را مثل سیدالشهدا(ع) بدهید

      به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از یزد ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور در مراسم ترحیم حاج حسن دانش در یزد ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر ممنوعیت […]

 

 
 

به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از یزد ، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور در مراسم ترحیم حاج حسن دانش در یزد ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا گفت: مذاکره بهانه است. می خواهند ما را سر میز مذاکره بنشانند و خواسته های خود را بر ما تحمیل کنند.
حجت الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد : طبق سنت الهی حاکمان سرکش تر از این ها نیز تنبیه شده است. این ها هم یقیناً به مجازاتشان خواهند رسید و نابود می شوند به شرط اینکه استقامت بورزیم و در مقابل آن ها کوتاه نیاییم.
وی همچنین بیان کرد : سیدالشهدا هم در مقابل دشمن تا آخرین لحظه ، تنها و مظلوم ایستاد. روز عاشورا و در محاصره کامل زمانی که دیگر کسی نبود که به امام کمک کند، به ایشان پیغام می دهند که یا تسلیم شدن و یا کشته شدن. حضرت پیشنهاد تسلیم شدن را را رد می کند و جمله تاریخی «هیهات منا الذله» را بیان می فرمایند. جواب دشمن را این چنین می دهند. ثمره چنین مقاومتی هم این می شود که اکنون ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین می گذرد ولی هیچ نام و نشانی از یزید و یزیدیان نیست.
محمدی در پایان با قدردانی از وفاداری و قدرشناسی مردم یزد نسبت به قدرشناسی از این مهاجر الی الله خطاب به خانواده این طلبه شهید گفت : این مصیبت بسیار سنگین است و این غم بر دل ما باقی می ماند. چرا که شهید دانش یکی از قاریان بسیار پرتلاش و پر جنب و جوش بود و قطعا می توانست با پشتکار فراوان خود پله های پیشرفت را روز به روز بالاتر برود و برای کشور عزیزمان افتخارات روز افزون قرآنی را به ارمغان آورد.

ایحا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود