کد خبر: 316

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: فرهنگ و مدیریت فرهنگی / علمی آموزشی / یادداشت مدیرمسئول / رسانه مطبوعات / سازمان های فرهنگی
0
بازدیدها: 3 066

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم : اصلی ترین وظیفه روابط عمومی تبلیغ رسالت الهی و تعامل با محیط بیرون است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، مراسم افتتاحیه همایش سراسری مسئولین دفاتر ریاست و روابط عمومی دانشکده های علوم قرآنی با حضور مسئولین دانشگاه علوم و معارف قرآن […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، مراسم افتتاحیه همایش سراسری مسئولین دفاتر ریاست و روابط عمومی دانشکده های علوم قرآنی با حضور مسئولین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مجتمع یاوران مهدی (عج) شهر مقدس قم برگزار شد.

 

 
 

حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم شمس معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در جمع مسئولین دفاتر ریاست و روابط عمومی دانشکده های علوم قرآنی سراسر کشور ضمن اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در دانشکده ها عنوان کرد : اصلی ترین وظیفه روابط عمومی تبلیغ رسالت الهی و تعامل با محیط بیرون است.
وی همچنین با اشاره به آیات قرآن کریم عنوان کرد: خداوند انبیا را برای هدایت بشر فرستاد. اولین وظیفه تبلیغ و رسالت الهی به عهده پیامبران بوده است. خداوند مسیر را مشخص کرده و پیامبران چراغ های این مسیر هستند و عقل انسان مسیریابیست که باید این چراغ ها را تشخیص دهد و مسیر سعادت را بیابد.
دکتر شمس همچنین افزود : اخلاق ، احکام و اعتقادات که همان رسالت الهی است را اولا به عنوان جزئی از دستورات خدا بیاموزیم و بعد از شناخت آن را تبلیغ کنیم که اجر این کار نزد خداوند متعال بسیار بالاست.
حجت الاسلام شمس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم را به عنوان یک دانشگاه نمونه و دانشگاهی که از برکت خون شهدا ایجاد شده عنوان کرد و افزود : اصلی ترین وظیفه مسئولین روابط عمومی دانشکده های علوم قرآنی تبلیغ رسالت الهی و تعامل با محیط بیرون دانشگاه می باشد. کار در این دانشگاه مربوط به قرآن است و باید نسبت به آموزه های قرآنی و شناخت آن به عموم مردم تلاش نمائید.
وی همچنین افزود : واحد روابط عمومی در هر نهاد و ارگانی بسیار تأثیرگذار و مهم است . به خصوص در این دانشگاه که باید با تبلیغ و ارتباط مثبت با رسانه و مطبوعات آن را به مردم معرفی نمایند.
معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در ادامه با اشاره به نقش پایگاه قرآنی – دانشگاهی ایحاء که زیر نظر دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم فعالیت می نماید ، بیان کرد : این پایگاه با توجه به این که تنها پایگاه قرآنی – دانشگاهی کشور است می تواند زمینه ساز پیشرفت و معرفی دانشگاه برای جوانان باشد. این پایگاه باید به عنوان مکمل وظیفه دانشگاه ، به آموزش عمومی بپردازد.
وی تصریح کرد : مسئولین و خبرنگاران این پایگاه خبری در تهیه و انتشار خبر باید خاص عمل نمایند چرا که این دانشگاه دانشگاه قرآنی است و باید متفاوت باشد. مسئولین روابط عمومی دانشکده های علوم قرآنی ارتباط وسیع تری بانهاد ها و ارگان ها برای ارتقاء دانشگاه داشته باشند.

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود