کد خبر: 502

تاریخ انتشار: 1393-04-14 - 00:54

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 046

اعضای حزب پایداری و حاشیه های تمام نشدنی

این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند کریمی قدوسی ، نماینده […]

این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند
کریمی قدوسی ، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی که چند روز قبل در مشهد ایراد کرده بود گفت: رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است!

محمدجواد کریمی قدوسی در همایش «مرزبانی فرهنگی» که در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جریان اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار در کشور است تا حق و راه آن شناخته نشود.
وی در ادامه درباره حسن روحانی گفته بود ، جناب رئیس جمهور صلح امام حسن(ع) را به عنوان ضرورت این زمان مطرح کرد، این در حالی است که مقام معظم رهبری از صلح امام حسن(ع) به عنوان شکوهمندترین نرمش قهرمانانه تاریخ یاد کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه «امام راحل هم رهبر جنگ بود و هم رهبر صلح»، گفت: این سخن دکتر روحانی به معنای آن است که دست از انرژی هسته‌ای بردارید، چرا که وی بر این باور است، شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، هزینه زیادی برای ملت ایران به بار آورده است.
در ماه های اخیر ، بسیار دیده و شنیده ایم که اعضای حزب پایداری تا چه اندازه سعی در تخریب دولت داشته اند و انواع و اقسام تهمت ها را به دولت نسبت داده اند و برای تخریب دولت از هیچ کاری فروگذاری نکرده اند.

دولتی که بسیاری از اعضای آن ، سابقه حضور در دفاع مقدس و مبارزه برای پیروزی انقلاب را در کارنامه خود دارند و همچنین در مراحل مختلف تعهد خود به انقلاب اسلامی را علنا نشان داده اند ، حالا از طرف عده ای افراد تندرو ، برانداز و ضد انقلابی نام میگیرند و علنا مورد کینه و غضب طیف رقیب قرار میگیرند.مگر جز این است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی سابقه حضور در جبهه را دارند و جانباز محسوب می شوند اما در مقابل بسیاری از طیف مخالفین دولت همانند اعضای حزب پایداری! سابقه حضور در جبهه را ندارند و در مقابل خارج از کشور مشغول تحصیل و زندگی کردن بوده اند و برخی از آنها گیرین کارتی را دارند که برای دریافت آن لازم است تا سوگند به کتاب آسمانی و شرافت آن فرد خورده شود که به منافع کشور مطلوب صدمه ای را وارد نکند؟آیا این است معنای استکبار ستیزی که مد نظر حزب پایداری است؟!

شاید همین برخوردها نشان از آن باشد که چرا حسن روحانی برخی از رقبای سال قبل انتخابات ریاست جمهوری را تندرو خطاب کرده بود و جالب اینجاست که آنها خود را تندرو نمی دانند و از این نسبت ناراحت و دلخور می شوند ، تا آنجا که طبق نقل قول ها ، سعید جلیلی در دیدار با حسن روحانی در جلسه دوستانه ۲ هفته قبل از وی پرسیده بود که چرا آنها را تندرو خطاب کرده است؟آیا این نوع رفتارها به جز تندروی و بی انصافی و تهمت زدن معنای دیگری نیز دارد؟

به گزارش شفاف، فراموش نکنیم که جناب آقای کریمی قدوسی چند ماه قبل معاهده NPT را MPT تلفظ کرده بودند و سطح آگاهی و دانش خود را عیان کردند.حالا باید چه افرادی را دلسوز و باسواد خطاب کرد و چه افرادی را مغرض و بی سواد دانست؟

سوالی که همواره باید از اعضای محترم حزب پایداری! پرسید آن است که، این همه کینه و غضب نسبت به دولت یازدهم که مورد حمایت صریح رهبری انقلاب قرار دارد برای چیست؟آیا این دولت ، دولت جمهوری اسلامی ایران نیست و طبق استدلال زمان دولت دهم همین افراد ، نباید به دولت کمک کرد و تضعیف دولت حرام نیست؟ایا این دولت ، دئلت برآمده از رای و نظر مردم نیست و شما مدعی احترام به رای و نظر مردم نبودید؟
اینهمه تهمت های بدون دلیل و استدلال و برچسب های زشت و زننده از کجا می آید و چرا مخالفین دولت تمایل دارند با دولت اینگونه برخورد کنند؟آیا اینها تاثیرات شکست ۲۴ خرداد ۹۲ است که خاطره تلخ آن برای مخالفین دولت همچنان باقی مانده است و تبدیل به کابوسی ۱ ساله برای آنها شده است؟

این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند!
برای اعضای پایداری فرقی نمی کند که با چه فرد و گروهی مخالفت کنند و روش مخالفت آنها نیز چگونه است.مخالفت با دولت یازدهم و حسن روحانی باشد و یا مخالفت با قالیباف و هر فرد دیگری.آنها فقط مخالفت می کنند تا بگویند هستند و می توانند هر برچسبی که تمایل دارند به طرف مقابل بزنند!
+
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود