تازه های کتاب
تازه های انتشارات کتاب ناب
بایسته های فرهنگ
سازمان های فرهنگی
- تغییر ساده مدیریتی یا جریان استحاله نرم حکمرانی علمی؟
- شفاف سازی گزینشی وزارت ارشاد متولی قانون شفاف سازی
- فهرست ۱۰۰ عنوان پرفروشهای نمایشگاه مجازی کتاب هفتم
- ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی کشور قانونی یاغیرقانونی؟
- تئوریزه کردن تفکر لیبرالی صدور مجوز کتاب بدون بررسی در سایت معاونت فرهنگی ارشاد
- به پایان آمد این دفتر...حکایت همچنان باقی است
- گزارشی مغشوش، رکوردشکنی اداره کتاب در صدورمجوز بدون بررسی
مسائل نظری
حوزه علمیه
دانشگاه
- انتشار کتابهای فقهی درباره مسائل روز
- گزارشی از حضور استاد احمد مبلغی در مجمع جهانی فقه اسلامی
- ادله فقهی الزام حاکمیت به حجاب
- ظرفیتها و چالشهای استفاده از فقه در تقنین
- حجاب امری اجتماعی، با امکان قانونگذاری
- مسئله اجازه همسر، نیازمند بحث فقاهتی است
- کسانی که در اصول تابع دیگران باشند، نباید خود را مجتهد بدانند
- ارتحال عالمی عمیق
- به پایان آمد این دفتر...حکایت همچنان باقی است
- بزرگداشت مقام علمی فقیه نو اندیش آیت الله محمد ابراهیم جناتی ره
- تشکر و سپاس از ملّت مقاوم ایران و رزمندگان و دولتمردان
- درهای توفیقات الهی چگونه برای رهبر شهید انقلاب گشوده شد؟
- قدردانی رهبر انقلاب از پیامهای تسلیت علما و شخصیتهای دینی داخلی و خارجی
- خمینی خراسان
- تفکرات الحادی تا مغز استخوان علوم رسمی نفوذ کردهاند
- سیونهمین جشنواره بینالمللی خوارزمی و بیست و هفتمین جشنواره جوان خوارزمی
- فراخوان بیستودومین جشنواره پایاننامه و سیوسومین جشنواره کتاب سال دانشجویی
- دکتر مصطفی جعفرطیاری سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب شد
- تمدید مهلت ارسال اثر به پنجمین دوره انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی
- بازسازی منابع تاریخی مفقود شیعه
- رتبهبندی علمی دانشگاهها، پژوهشگاهها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به حوزه علمیه قم
علمی آموزشی
علمی پژوهشی
هنر
- تغییر ساده مدیریتی یا جریان استحاله نرم حکمرانی علمی؟
- بزرگداشت مقام علمی فقیه نو اندیش آیت الله محمد ابراهیم جناتی ره
- آیتالله میلانی واقعاً احیاگر حوزه علمیه مشهد بود
- کارگزاران باید قدر مردم را بدانند
- دکتر مصطفی جعفرطیاری سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب شد
- نیازمندیهای پژوهشی وزارت فرهنگ اعلام شد
- حوزه پیشرو و سرآمد
- بیانیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور؛ درحمایت از رهبرانقلاب اسلامی
- انتصاب معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- راهحل مسائل ایران در توجه به تغییرات اجتماعی و فناورانه است
- امکان پیگیری مجوزها درسامانه شفافیت
- ضرورت ارایه راهکارهای نوین برای همراه شدن با تغییرات اجتماعی
- فریدزاده رئیس سازمان سینمایی شد
- دکتر میرشمسالدین ادیب سلطانی درگذشت
اخبار و مسائل کتاب
نقد و معرفی کتاب
-
دعوت به کتابخوانی سنتی، دعوت به عقبماندگی است
-
مجری و عدم اعتقاد به تکالیف!!
-
دکتر محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد
-
اداره کتاب دولت سیزدهم یا دولت چهاردهم؟!
-
برنامه اصلاحات معاونت فرهنگی
-
حکمرانی در شکل کلان نیاز دارد، بداند در کجا سفت و کجا منعطف باشد
-
فعالیتهای معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در جهت اهداف انقلاب اسلامی است
-
حوالی احمد
-
برگزیدگان و شایستگان تقدیر جایزه کتاب سال چهلوسوم
-
جریانی که داستان زرد دینی تولید میکند نقد نمیشود
-
انتشار آثار منتخب جشنوارههای کتاب ایران ۱۴۰۰
-
انتشار کتاب بررسی فقهی حفظ نظام و مسائل آن
-
انتشار زنان در فرهنگ اسلامی از منظر خانواده، سیاست و حقوق
-
جایزه کتاب سال و جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
اقتصاد
اجتماعی
-
باید امید آفرینی کنیم
-
طرح اصلاح قیمت بنزین می توانست بهتر از این اجرا شود
-
خواستار استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه هستیم
-
در عرصه جنگ اقتصادی، به طور قاطع دشمن را عقب می زنیم
-
دولت خسته نیست
-
فعالیت 11 هزار و ۹۰۰ رسانه دارای مجوز در کشور
-
افرادی که نفوذ پیدا می کنند داغترین شعارهای حاکمیتی را میدهند
کد خبر: 502
1393/04/14 00:54
اعضای حزب پایداری و حاشیه های تمام نشدنی
این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند کریمی قدوسی ، نماینده […]
این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند
کریمی قدوسی ، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی که چند روز قبل در مشهد ایراد کرده بود گفت: رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است!
محمدجواد کریمی قدوسی در همایش «مرزبانی فرهنگی» که در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جریان اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار در کشور است تا حق و راه آن شناخته نشود.
وی در ادامه درباره حسن روحانی گفته بود ، جناب رئیس جمهور صلح امام حسن(ع) را به عنوان ضرورت این زمان مطرح کرد، این در حالی است که مقام معظم رهبری از صلح امام حسن(ع) به عنوان شکوهمندترین نرمش قهرمانانه تاریخ یاد کردهاند.
وی با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه «امام راحل هم رهبر جنگ بود و هم رهبر صلح»، گفت: این سخن دکتر روحانی به معنای آن است که دست از انرژی هستهای بردارید، چرا که وی بر این باور است، شعار «انرژی هستهای حق مسلم ماست»، هزینه زیادی برای ملت ایران به بار آورده است.
در ماه های اخیر ، بسیار دیده و شنیده ایم که اعضای حزب پایداری تا چه اندازه سعی در تخریب دولت داشته اند و انواع و اقسام تهمت ها را به دولت نسبت داده اند و برای تخریب دولت از هیچ کاری فروگذاری نکرده اند.
دولتی که بسیاری از اعضای آن ، سابقه حضور در دفاع مقدس و مبارزه برای پیروزی انقلاب را در کارنامه خود دارند و همچنین در مراحل مختلف تعهد خود به انقلاب اسلامی را علنا نشان داده اند ، حالا از طرف عده ای افراد تندرو ، برانداز و ضد انقلابی نام میگیرند و علنا مورد کینه و غضب طیف رقیب قرار میگیرند.مگر جز این است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی سابقه حضور در جبهه را دارند و جانباز محسوب می شوند اما در مقابل بسیاری از طیف مخالفین دولت همانند اعضای حزب پایداری! سابقه حضور در جبهه را ندارند و در مقابل خارج از کشور مشغول تحصیل و زندگی کردن بوده اند و برخی از آنها گیرین کارتی را دارند که برای دریافت آن لازم است تا سوگند به کتاب آسمانی و شرافت آن فرد خورده شود که به منافع کشور مطلوب صدمه ای را وارد نکند؟آیا این است معنای استکبار ستیزی که مد نظر حزب پایداری است؟!
شاید همین برخوردها نشان از آن باشد که چرا حسن روحانی برخی از رقبای سال قبل انتخابات ریاست جمهوری را تندرو خطاب کرده بود و جالب اینجاست که آنها خود را تندرو نمی دانند و از این نسبت ناراحت و دلخور می شوند ، تا آنجا که طبق نقل قول ها ، سعید جلیلی در دیدار با حسن روحانی در جلسه دوستانه ۲ هفته قبل از وی پرسیده بود که چرا آنها را تندرو خطاب کرده است؟آیا این نوع رفتارها به جز تندروی و بی انصافی و تهمت زدن معنای دیگری نیز دارد؟
به گزارش شفاف، فراموش نکنیم که جناب آقای کریمی قدوسی چند ماه قبل معاهده NPT را MPT تلفظ کرده بودند و سطح آگاهی و دانش خود را عیان کردند.حالا باید چه افرادی را دلسوز و باسواد خطاب کرد و چه افرادی را مغرض و بی سواد دانست؟
سوالی که همواره باید از اعضای محترم حزب پایداری! پرسید آن است که، این همه کینه و غضب نسبت به دولت یازدهم که مورد حمایت صریح رهبری انقلاب قرار دارد برای چیست؟آیا این دولت ، دولت جمهوری اسلامی ایران نیست و طبق استدلال زمان دولت دهم همین افراد ، نباید به دولت کمک کرد و تضعیف دولت حرام نیست؟ایا این دولت ، دئلت برآمده از رای و نظر مردم نیست و شما مدعی احترام به رای و نظر مردم نبودید؟
اینهمه تهمت های بدون دلیل و استدلال و برچسب های زشت و زننده از کجا می آید و چرا مخالفین دولت تمایل دارند با دولت اینگونه برخورد کنند؟آیا اینها تاثیرات شکست ۲۴ خرداد ۹۲ است که خاطره تلخ آن برای مخالفین دولت همچنان باقی مانده است و تبدیل به کابوسی ۱ ساله برای آنها شده است؟
این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند!
برای اعضای پایداری فرقی نمی کند که با چه فرد و گروهی مخالفت کنند و روش مخالفت آنها نیز چگونه است.مخالفت با دولت یازدهم و حسن روحانی باشد و یا مخالفت با قالیباف و هر فرد دیگری.آنها فقط مخالفت می کنند تا بگویند هستند و می توانند هر برچسبی که تمایل دارند به طرف مقابل بزنند!
محمدجواد کریمی قدوسی در همایش «مرزبانی فرهنگی» که در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جریان اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار در کشور است تا حق و راه آن شناخته نشود.
وی در ادامه درباره حسن روحانی گفته بود ، جناب رئیس جمهور صلح امام حسن(ع) را به عنوان ضرورت این زمان مطرح کرد، این در حالی است که مقام معظم رهبری از صلح امام حسن(ع) به عنوان شکوهمندترین نرمش قهرمانانه تاریخ یاد کردهاند.
وی با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه «امام راحل هم رهبر جنگ بود و هم رهبر صلح»، گفت: این سخن دکتر روحانی به معنای آن است که دست از انرژی هستهای بردارید، چرا که وی بر این باور است، شعار «انرژی هستهای حق مسلم ماست»، هزینه زیادی برای ملت ایران به بار آورده است.
در ماه های اخیر ، بسیار دیده و شنیده ایم که اعضای حزب پایداری تا چه اندازه سعی در تخریب دولت داشته اند و انواع و اقسام تهمت ها را به دولت نسبت داده اند و برای تخریب دولت از هیچ کاری فروگذاری نکرده اند.
دولتی که بسیاری از اعضای آن ، سابقه حضور در دفاع مقدس و مبارزه برای پیروزی انقلاب را در کارنامه خود دارند و همچنین در مراحل مختلف تعهد خود به انقلاب اسلامی را علنا نشان داده اند ، حالا از طرف عده ای افراد تندرو ، برانداز و ضد انقلابی نام میگیرند و علنا مورد کینه و غضب طیف رقیب قرار میگیرند.مگر جز این است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی سابقه حضور در جبهه را دارند و جانباز محسوب می شوند اما در مقابل بسیاری از طیف مخالفین دولت همانند اعضای حزب پایداری! سابقه حضور در جبهه را ندارند و در مقابل خارج از کشور مشغول تحصیل و زندگی کردن بوده اند و برخی از آنها گیرین کارتی را دارند که برای دریافت آن لازم است تا سوگند به کتاب آسمانی و شرافت آن فرد خورده شود که به منافع کشور مطلوب صدمه ای را وارد نکند؟آیا این است معنای استکبار ستیزی که مد نظر حزب پایداری است؟!
شاید همین برخوردها نشان از آن باشد که چرا حسن روحانی برخی از رقبای سال قبل انتخابات ریاست جمهوری را تندرو خطاب کرده بود و جالب اینجاست که آنها خود را تندرو نمی دانند و از این نسبت ناراحت و دلخور می شوند ، تا آنجا که طبق نقل قول ها ، سعید جلیلی در دیدار با حسن روحانی در جلسه دوستانه ۲ هفته قبل از وی پرسیده بود که چرا آنها را تندرو خطاب کرده است؟آیا این نوع رفتارها به جز تندروی و بی انصافی و تهمت زدن معنای دیگری نیز دارد؟
به گزارش شفاف، فراموش نکنیم که جناب آقای کریمی قدوسی چند ماه قبل معاهده NPT را MPT تلفظ کرده بودند و سطح آگاهی و دانش خود را عیان کردند.حالا باید چه افرادی را دلسوز و باسواد خطاب کرد و چه افرادی را مغرض و بی سواد دانست؟
سوالی که همواره باید از اعضای محترم حزب پایداری! پرسید آن است که، این همه کینه و غضب نسبت به دولت یازدهم که مورد حمایت صریح رهبری انقلاب قرار دارد برای چیست؟آیا این دولت ، دولت جمهوری اسلامی ایران نیست و طبق استدلال زمان دولت دهم همین افراد ، نباید به دولت کمک کرد و تضعیف دولت حرام نیست؟ایا این دولت ، دئلت برآمده از رای و نظر مردم نیست و شما مدعی احترام به رای و نظر مردم نبودید؟
اینهمه تهمت های بدون دلیل و استدلال و برچسب های زشت و زننده از کجا می آید و چرا مخالفین دولت تمایل دارند با دولت اینگونه برخورد کنند؟آیا اینها تاثیرات شکست ۲۴ خرداد ۹۲ است که خاطره تلخ آن برای مخالفین دولت همچنان باقی مانده است و تبدیل به کابوسی ۱ ساله برای آنها شده است؟
این روزها منطق برخی از مخالفین دولت بیشتر از هر زمان دیگر خود را نشان می دهد که مخالفین دولت یازدهم چه افرادی هستند و چه افرادی تمایل دارند نظر شخصی خود را به جامعه تحمیل کنند!
برای اعضای پایداری فرقی نمی کند که با چه فرد و گروهی مخالفت کنند و روش مخالفت آنها نیز چگونه است.مخالفت با دولت یازدهم و حسن روحانی باشد و یا مخالفت با قالیباف و هر فرد دیگری.آنها فقط مخالفت می کنند تا بگویند هستند و می توانند هر برچسبی که تمایل دارند به طرف مقابل بزنند!
+
مطالب مشابه












