کد خبر: 522

تاریخ انتشار: 1393-03-31 - 00:14

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی / رسانه مطبوعات
0
بازدیدها: 2 162

موضع جدید فیروز آبادی در قبال رسانه های نیروهای مسلح

از مواضع سرلشگر فیروزآبادی پیداست که راهبرد کلی نیروهای مسلح و سران نظام مبتنی بر وحدت و همیاری با دولت است ولی در این بین افرادی هستند که با کج خلقی قصد دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و در میان […]

از مواضع سرلشگر فیروزآبادی پیداست که راهبرد کلی نیروهای مسلح و سران نظام مبتنی بر وحدت و همیاری با دولت است ولی در این بین افرادی هستند که با کج خلقی قصد دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و در میان گروه های مختلف سیاسی اختلاف ایجاد کنند.
چندی پیش سر لشگر فیروز آبادی به رسانه های مرتبط با نیروهای مسلح هشدار داد و گفت:بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روش‌شان را اصلاح کنند والا ما با آنها برخورد می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیروز در مراسمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تذکر وی به رسانه های نیروهای مسلح نیز گفت: تذکر بنده تذکر به نیروهای مسلح نبود بلکه تذکر به همه رسانه های کشور بود که یک بحث راهبردی است و رسانه ها با دید راهبردی باید به مسائل کشور نگاه کنند. و اصول اصلی انقلاب را مد نظر قرار دهند. همانطور که شاهد بودیم مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد روی این موضوع تاکید کردند.

وی ادامه داد: من به خاطر اینکه نگویند سیاسی صحبت کرده ام گفتم رسانه های نیروهای مسلح هم تخلفاتی دارد که اگر رفع نشود با آنها برخورد می شود که خوشبختانه بعد از آن مقامات با اقدامات جدی برای اصلاح امور رسانه ای انجام دادند.

به گزارش شفاف، از مواضع سرلشگر فیروزآبادی پیداست که راهبرد کلی نیروهای مسلح و سران نظام مبتنی بر وحدت و همیاری با دولت است ولی در این بین افرادی هستند که با کج خلقی قصد دارند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند و در میان گروه های مختلف سیاسی اختلاف ایجاد کنند.

البته ناگفته نماند مواضع مدبرانه رهبر انقلاب و نیز سران و مسئولان نظام در این یک سال گذشته همواره تلاش بدخواهان را نقش بر آب کرده است.
+
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود