کد خبر: 3319

تاریخ انتشار: 1391-01-16 - 19:25

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 542

رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروهای مسلح: تهدیدهای دشمنان نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است

چکیده: ملت ایران با داشتن تجربه های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع کنونی نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.کثرت تهدیدها نشان دهنده قدرت نظام اسلامی […]

چکیده:

ملت ایران با داشتن تجربه های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع کنونی نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.کثرت تهدیدها نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران اینگونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی زدند.

 

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای دشمنان ملت ایران خاطرنشان کردند: کثرت تهدیدها نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران اینگونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی زدند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر چهارشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسوولان حوزه نمایندگی ولی فقیه، همه نیروهای مسلح را به حفظ و تقویت انگیزه های دینی و الهی در کنار ارتقاء آمادگیها توصیه و تاکید کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارای تجربه بسیار مهم و ارزشمند 8 سال دفاع مقدس هستند که باید این تجربه گرانبها همواره مورد بازنگری و استفاده قرار گیرد.

ایشان تجربه سالهای دفاع مقدس را در تاریخ کشور کم نظیر خواندند و افزودند: در این هشت سال، در واقع همه قدرتهای دنیا اعم از شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده بودند و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار رژیم بعثی عراق قرار دادند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر و دمکراسی حتی از دادن سلاحهای شیمیایی به رژیم بعث عراق دریغ نکردند تا شاید بتوانند نظام اسلامی و مردم ایران را به زانو درآورند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با وجود همه این تلاشها و حمایتها، قدرتها نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند که این فصل از تاریخ ایران، تجربه ای بسیار ارزشمند و بزرگ است و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

ایشان سعادت و پیشرفت ملتها را در گرو صبر و استقامت برای عبور موفقیت آمیز از مقاطع تاریخی دانستند و تأکید کردند: ملت ایران با داشتن تجربه های گرانبهایی همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین موقعیت خوب امروز، قطعاً از مقطع کنونی نیز با سربلندی عبور خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای دشمنان ملت ایران خاطرنشان کردند: کثرت تهدیدها نشان دهنده قدرت نظام اسلامی است، زیرا اگر جمهوری اسلامی قدرت و تأثیرگذاری بالایی نداشت، بدخواهان ملت ایران اینگونه سراسیمه خود را به آب و آتش نمی زدند.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنان خود نقش نیروی انسانی را در نیروهای مسلح مهم ارزیابی و بر لزوم قانع نبودن به پیشرفتهای کنونی و حفظ روحیه دفاع مقدس تأکید کردند.

در ابتدای این دیدار سردار سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گزارشی از آمادگی های دفاعی این نیروها و برنامه های سال جدید بیان کرد

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود