کد خبر: 1652

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 987

حمله تند کیهان به آیت الله هاشمی

نامه جفاکارانه و بدون سلام به رهبری، منجر به به آشوبگري خياباني و هتاكي عليه امام حسين(ع) و رهبري و ... شد کیهان در نخستین شماره امسال خود نوشت: هاشمي رفسنجاني به توجيه نامه فتنه انگيزانه خود در سال […]

نامه جفاکارانه و بدون سلام به رهبری، منجر به به آشوبگري خياباني و هتاكي عليه امام حسين(ع) و رهبري و ... شد

کیهان در نخستین شماره امسال خود نوشت:

هاشمي رفسنجاني به توجيه نامه فتنه انگيزانه خود در سال 88 پرداخت. وي به بهانه عملكرد حلقه انحرافي، اقدام جفاكارانه خود در سال 1388 را توجيه كرد.

وي كه با دست اندركاران سايت شخصي خود سخن مي گفت، ضمن مشابه دانستن دو نامه خود در سال هاي 59 و 88 به امام و رهبري گفت: مهم ترين انگيزه ام در نگارش اين دو نامه، اطمينانم از ميزان اعتماد امام و رهبري به خودم بود و امروز مشابه فحواي نامه سال 59 شاهد آن هستيم كه پيش بيني هاي نامه سال 88 نيز قدم به قدم از سوي جريان انحرافي فعلي در حال وقوع است.

وي خطاب به دست اندركاران سايت خود، گفت: توفيق روشي كه شما در تبيين زواياي تاريخي نامه 88 در مقابل حجم وسيعي از تخريبها بدست آورد، نشان از آن دارد كه در سخت ترين شرايط نيز مي شود با روشنگري دقيق در مقابل غبار شانتاژها ايستاد.

به گزارش وب سايت هاشمي، وي همچنين در ديدار شماري از زندانيان سياسي قبل از انقلاب گفته است: همواره گفته ام راهكار عبور از وضع كنوني دو اقدام اساسي همدلي داخلي و همزيستي جهاني است و راهكارم براي خروج كشور از وضعيت كنوني، همان راه سازندگي است.
هاشمي در اظهارات خود هيچ توضيحي درباره گستاخ شدن گروهك هاي ضد انقلاب از نامه سال 88 وي كه منجر به آشوبگري خياباني، ساختارشكني و هتاكي اوباش عليه امام حسين(ع)، جمهوري اسلامي، امام و رهبري شد نداده است. جالب اينكه حلقه انحرافي نيز چند ماه پيش مانند هاشمي به القاي فقدان آزادي انتخابات پرداخت و در حوزه سياست خارجي نيز خواستار سازش و مذاكرات يكسويه شده اي كه اجراي آن در دهه 70 منجر به صدور حكم بازداشت هاشمي از سوي دادگاه آلماني و خروج متكبرانه سفراي اروپايي از ايران شده بود.

با اين اوصاف آنچه هاشمي بايد توضيح داده و عذر بياورد زمينه چيني مواضع وي در سال 88 از جمله نامه بدون سلام كذايي - براي گروهك هاي ضد انقلاب و تكرار هتاكي هاي گروهك هاي حامي بني صدر در سال 59 و 60 است.

اغلب گروهك هايي كه آن روز مقابل نظام بودند اين بار هم جبهه هاشمي شده بودند و با عنايت به خروجي اين همراهي كه هجمه به اركان انقلاب و اسلام بود، معلوم مي شود كه آقاي هاشمي به سوي آنها غلتيده و نه برعكس. بنابراين خيانت هاي حلقه انحرافي كه مشابه خيانت هاي برخي حاميان هاشمي (كارگزاران و اصلاح طلبان تندرو) مي باشد، نمي تواند توجيهي براي نگارش آن نامه مسموم تلقي شود.

اما درباره تكرار سياست هاي دوره سازندگي نيز هاشمي اذعان مي كند حرف تازه اي براي گفتن ندارد و از مواضعي حمايت مي كند كه در سال هاي 84 و 88 پاسخ خود را از مردم گرفت.
 

 

منبع:انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود