کد خبر: 1774

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 768

چرا الهام، روحانی زاده بودن بنی صدر را یکی از بدترین خصیصه های او می داند؟!/مصطفی حق بین

- روزگذشته جناب آقای غلامحسین الهام در واکنش به مستند تلویزیون در مورد بنی صدر ابراز داشتند که "شباهتی میان بنی صدر و احمدی نژاد نیست" به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ آقای الهام در ادامه تنها به یک […]

- روزگذشته جناب آقای غلامحسین الهام در واکنش به مستند تلویزیون در مورد بنی صدر ابراز داشتند که "شباهتی میان بنی صدر و احمدی نژاد نیست"

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ آقای الهام در ادامه تنها به یک ویژگی بنی صدر اشاره کرد که شگفتی ناظران سیاسی را موجب شد. سخنگوی محترم دولت که مجدداً مفتخر به "ابوالمشاغلی دولت" نیز شده اند، یکی ای ویژگی های آقای بنی صدر را "آقازاده" بودن ایشان دانسته اند و نقطه تمایز با رییس جمهور فعلی را نیز در همین مورد دانسته و گفته اند که آقای احمدی نژاد آهنگرزاده است!

توضیح و یادآوری انکه، بنی صدر فرزند یکی از روحانیون مشهور همدانی به نام «نصرالله بنی‌صدر» است.

پس مشخص است که منظور آقای الهام از "آقازاده"، "روحانی زاده" بودن بنی صدر است و ظاهراً این نکته از منظر جناب ایشان به حدی مهم و در عین حال، نشانی از "اشکال" بوده که ویژگی های دیگر اخلاقی - سیاسی بنی صدر را گوشه ای نهاده و این خصیصه را ، احیاناً بدترین و پرمشکل ترین خصوصیت بنی صدر دانسته اند!

نگارنده به دلیل وضوح این اظهارنظر شگفت انگیز، بحث چندانی در مورد چرایی آن ندارد، اما اینکه چگونه فردی چون جناب دکتر الهام که در طول سالیان پس از انقلاب، به ادعای خود، عمری مشغول فعالیت در نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی (البته در پست های میان رده و پایین تر) بوده ، اینک به خود اجازه می دهد "روحانی زادگی" یک فرد را چماقی برای حمله به او و احتمالاً حمله به دیگر روحانیون کند، سئوالیست که پاسخش بر بسیاری ناروشن است.

البته بسیاری، چنین بیاناتی از جناب آقای الهام (همسر خالق معجزه هزاره سوم) را حکایت از افزایش جو روحانیت ستیری در جریان انحرافی نزدیک به دولت می دانند که البته آقای الهام در آن جایی ندارد!

 

منبع:19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود