کد خبر: 1920

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 440

حجت الاسلام والمسلمین رهبر: مردم جنجال آفرین را شناخته‌اند/پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد ضروری بود

طرح موضوع خارج از بحث از سوی رئیس جمهور کاری اشتباه بود اما دفاع رئیس مجلس ضروری بود. اما این نوع حرکت ها شناختی از افراد به مردم داد که چه کسی به دنبال جنجال آفرینی در جامعه است. بازگشت محمود احمدی […]

طرح موضوع خارج از بحث از سوی رئیس جمهور کاری اشتباه بود اما دفاع رئیس مجلس ضروری بود. اما این نوع حرکت ها شناختی از افراد به مردم داد که چه کسی به دنبال جنجال آفرینی در جامعه است.

بازگشت محمود احمدی نژاد و تیم همراهش از سفر مصر با حاشیه هایی همراه بوددر استقبال از کاروان دولت، 100 نفر از هواداران فرقه انحراف با شعارهایی خاص از احمدی نژاد و مشایی استقبال کردند
در این میان شعارهای این افراد از این قرار بود: "احمدی زنده باد، مشایی پاینده باد"، ، "دکتر دوست داریم"، "احمدی بت شکن، بت کوچک را بکشن"، "توپ تانک، اهانت دیگر اثر ندارد"، " چپ ، راست، کارگزار، علیه خدمتگزار"، " ابوالفضل علمدار، مشایی را نگه دار"، " ما اهل ایران نیستیم، محمود تنها بماند"

تحریف شعارهای مردم در حمایت از انقلاب و رهبری در تجمع 100نفره پیاده نظام فرقه انحراف با واکنش هایی نیز همراه بود. در این بین محمد تقی رهبر در گفتگو با «فردا» نسبت به این شعارها واکنش نشان داد و گفت: این شعارها و حرف ها و حرکت ها کارساز نیست و از مردم و علما گرفته تا نخبگان و دانشگاهیان، همه ماهیت جریان انحرافی را شناخته اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: در نامه ای که شخص آقای رئیس جمهور برای سمت جدید مشایی داده بود، این فرد تا حد انبیا و اولیا بالابرده شد و این نشان می دهد که دنبال این هستند که جریان انحرافی را به ریاست دولت بیاورند.

وی در ادامه خواب جریان انحرافی برای تصدی پست ریاست جمهوری را رویایی بی تعبیر دانست و گفت: جریان انحرافی را دیگر همه ملت شناخته اند. این جریان به دنبال تصرف پست ریاست جمهوری هستند، اما تلاش آنها مانند آب در هاون کوبیدن است.

این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان با اشاره به اینکه تجمعات چند صد نفری نمی تواند لطمه ای به سیر انقلاب وارد کند، گفت: در مملکتی که 75 میلیون جمعیت دارد افرادی هم پیدا می شوند که از مسائل غافل بوده و یا دنبال غرض ورزی باشند. اما مردم ما از عملکرد دولتی ها در بسیاری از عرصه ها راضی نیستند. البته هرچند اقدامات موثری نیز در طول این دوران انجا شده اما مطرح کردن ماجرای مکتب ایرانی و تایید کردن احمدی نژاد و سایر مسائلی که در چند سال اخیر ایجاد شد مردم را نسبت به ماهیت این جریان آگاه کرده و ولایتمداری و بصیرت مردم، اجازه افتادن در دام این عده را نمی دهد.

رهبر همچنین تصریح کرد: تجمع برای استقبال از فردی مانند مشایی و تحریف شعارهای مردم در حمایت از انقلاب، اولین و آخرین حرکت این جریان نخواهد بود و از این به بعد نیز شاهد چنین تحرکاتی خواهیم بود.

پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد ضروری بود

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود به ماجرای بی اخلاقی های صورت گرفته در مجلس اشاره کرد و افزود: این استیضاح بهتر بود که انجام نمی شد. اما وقتی نمایندگان مطالبه ای درخواست می کنند هیئت رئیسه و رئیس مجلس حق مقاومت دربرابر این درخواست را ندارند. اما وقتی این استیضاح انجام شد، باید همه گفت و شنودها در حوزه استیضاح انجام می شد.

وی طرح موضوع نوار را کذایی و خارج از بحث استیضاح دانست و خاطر نشان کرد: طرح یک بحث خارج از مسئله آن هم به صورت جنجالی، امری خلاف قانون بود و این سنگ از سوی رئیس جمهور در چاه انداخته شد.

رهبر در بخش پایانی اظهارات خود پاسخگویی لاریجانی را ضروری دانست و اظهار داشت: طرح موضوع خارج از بحث از سوی رئیس جمهور کاری اشتباه بود اما دفاع رئیس مجلس ضروری بود. اما این نوع حرکت ها شناختی از افراد به مردم داد که چه کسی به دنبال جنجال آفرینی در جامعه است.
 
منبع:
19دی
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود