کد خبر: 2017

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 977

آيت‌ا... سيد محمد غروي: نظرات آقاي عسگر اولادي از روي صدق و صفاست

آقاي عسگر اولادي يك مطلبي را اظهار كرده‌اند هر چند مورد پسند ما نباشد ولي آن را از روي صدق و صفا و با نيت خوب گفته‌اند.نبايستي به خاطر اين اظهارات به شخصيت ايشان جسارت شود. 19دي: آيت‌ا... سيد محمد […]

آقاي عسگر اولادي يك مطلبي را اظهار كرده‌اند هر چند مورد پسند ما نباشد ولي آن را از روي صدق و صفا و با نيت خوب گفته‌اند.نبايستي به خاطر اين اظهارات به شخصيت ايشان جسارت شود.
19دي: آيت‌ا... سيد محمد غروي با بيان اينكه نظرات آقاي عسگر اولادي از روي صدق و صفاست تصريح كرد: جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصميمي درباره اظهارات آقاي عسگر اولادي نگرفته است.
عضو ارشد جامعه مدرسين حوزه علميه در گفت‌و گو با 19 دي با اشاره به طرح نظرات آقاي عسگر اولادي در جلسه جامعه مدرسين گفت: در جلسه جامعه مدرسين ديدگاه‌هاي آقاي عسگر اولادي طرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت ولي هيچ تصميمي در مورد آن گرفته نشد.
آقاي غروي با بيان اينكه مواضع جامعه مدرسين از طريق اطلاعيه رسمي و يا توسط رئيس اعلام مي‌شود خاطرنشان ساخت: بقيه حضرات اعضاي محترم جامعه مدرسين تنها نظرات خودشان را بيان مي‌نمايند.
عضو شوراي حوزه علميه با تأكيد بر اينكه هيچ كسي داراي عصمت نيست گفت: آقاي عسگر اولادي يك مطلبي را اظهار كرده‌اند هر چند مورد پسند ما نباشد ولي آن را از روي صدق و صفا و با نيت خوب گفته‌اند.نبايستي به خاطر اين اظهارات به شخصيت ايشان جسارت شود.
وي افزود: آقاي عسگراولادي از ياران اوليه امام و انقلاب بودند كه تعداد آنها به انگشتان يك دست هم نمي‌رسد. و در اين سال‌ها در خدمت مردم و انقلاب بوده و هيچ‌گاه طلبكار نبوده است. نبايد برخي از افراد برخوردي كنند كه ضد انقلاب خوشحال شوند.
آيت‌ا... غروي هر گونه برخورد افراطي با شخصيت‌هاي اسلامي و انقلابي كه از استوانه‌هاي نظام و انقلاب هستند را ضربه به انقلاب توصيف و بر حفظ حرمت شخصيت‌ها تأكيد كرد.
وي تأكيد كرد: آقاي عسگراولادي از اركان اصول‌گرايان هستند. امروز بعضي‌ها خوشحال مي‌شوند كه از داخل اصول‌گرايان به آقاي عسگر اولادي اسائه ادب شود. برخي افراد نبايد كاري كنند كه مخالفان اصول‌گرايان خوشحال شوند.

 

منبع:

19دی

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود