کد خبر: 2046

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 549

آيت‌الله وحيد:جلو تبليغات وهابيت را بگیرید

اين مرجع معظم تقليد با بيان اينکه امروز کشور از ناحيه وهابيت ، تبليغات مسيحيت ، بهائيت ، مجوس و زردشتي در خطر است ادامه داد: بايد دزدان دين ربا و دزدان عقايد شناخته شوند و جلوي آن ها گرفته شود ، به […]

اين مرجع معظم تقليد با بيان اينکه امروز کشور از ناحيه وهابيت ، تبليغات مسيحيت ، بهائيت ، مجوس و زردشتي در خطر است ادامه داد: بايد دزدان دين ربا و دزدان عقايد شناخته شوند و جلوي آن ها گرفته شود ، به مجرد اينکه فضاي آلوده محقق شود ، خواه و ناخواه ميکروب رخنه کرده و زادو ولد مي کند ، آن وقت معالجه اش بي نهايت مشکل مي شود .

به گزارش انتخاب به نقل از پايگاه خبري پليس ، حضرت آيت الله العظمي " وحيد خراساني" از مراجع معظم تقليد اظهار داشت : کار شما شناختش در نهايت دشواري است و اجرايش به مراتب دشوارتر ، وقتي گفته مي شود امنيت ، بعضي ها تصور مي کنند امنيت تنها در زندگي روزمره است ،در حالي که فرد و اجتماع احتياج به امنيت دارد ، امنيت به تمام معناي کلمه ، و تامين آن به عهده پليس است .

معظم له بيان کرد : اينکه گفتيم امنيت به تمام معناي کلمه ، يعني امنيت از لحاظ اعتقادي و ديني ، جاني ، عرضي و مالي ، در درجه اول امنيتي که بايد در مملکت برقرار شود امنيت ديني است اگر خدشه پيدا کند ، همه چيز به هم مي خورد .

اين مرجع معظم تقليد با بيان اينکه امروز کشور از ناحيه وهابيت ، تبليغات مسيحيت ، بهائيت ، مجوس و زردشتي در خطر است ادامه داد: بايد دزدان دين ربا و دزدان عقايد شناخته شوند و جلوي آن ها گرفته شود ، به مجرد اينکه فضاي آلوده محقق شود ، خواه و ناخواه ميکروب رخنه کرده و زادو ولد مي کند ، آن وقت معالجه اش بي نهايت مشکل مي شود .

وي ادامه داد : جوان ها بايد از لحاظ اعتقادي ، بنيه ديني و روحي تقويت شوند و بدانند مسيحيت چه اباطيلي دارد ، اين عهد عتيق و جديدي که سند اعتبار اين ها است ، قابل عمل نيست و از نظر عقلي مردود است.

معظم له افزود: مسيحيت اساسش حضرت عيسي است ، تمام نصاراي عالم عاجزند که نسب حضرت عيسي را معرفي کنند ، در خود اناجيل هم در نسب عيسي ،سراپا اختلاف است ، آن وقت خداشناسي اين ها چگونه است؟

حضرت آيت الله العظمي " وحيد خراساني" ادامه داد : اين جوان چه خبر دارد ؟ تمام اين ها مستند است ، مسيحيت که اين طور است ، وهابيت باطل اندر باطل است ، اين ها را خارجي ها درست کرده اند ، چون ديدند در مقابل اين اباطيل تورات و انجيل در دنيا پيشرفت نمي کنند ، با وجود اين قرآن ، دستورات ، اخلاق و احکام ،انگليسي ها عبدالوهاب را درست کردند ، سر مي برند و فيلم مي گيرند و نشان مي دهند ، و دين ما را با غلظت و خشونت معرفي مي کنند ، مسئوليت اول همه ما، حفظ امنيت اعتقادي است .

اين مرجع معظم تقليد با تاکيد بر اينکه بايد جلو تبليغات  وهابيت و بهائيت گرفته شود بيان داشت : همان طوري که مواظب هستيم دزدي ، پول کسي را نبرد ، بايد مراقب باشيم که دزد ها دين مردم را نبرند .

وي گفت :بعد از حفظ امنيت اعتقادي نوبت مي رسد به حفظ امنيت جاني ، بعد عرض مردم و در مرتبه چهارم حفظ امنيت مال مردم ، وظيفه نيروي انتظامي برقراري امنيت است ، اگر امنيت در اين موارد تامين شد ، کار شما نور علي نور است.


حضرت آيت الله العظمي " وحيد خراساني" با بيان اينکه مقام پليس ، فوق تصور است اظهار داشت : اگر اين امنيت را برقرار کنيد بدون تامل ، اسمتان در زير دفتر شهداي کربلاست ، اگر مردم با صلابت عقيده و ايمان ، سر به بالين گذاشتند ، آن وقت امنيت تمام است ، يعني اجر شما و اجر شهدائي که در راه حفظ دين سينه شان را براي حفظ آيين ، مقام و مرتبه سپر مي کنند ، عظيم است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت : حوزه علميه قم ، اولين حوزه علميه شيعه است ، يعني تمام نخبگان و فضلاي ممالک اسلامي هر جا شيعه است از هند ، پاکستان ، قطيف ، احساء ، امارات و خليج همه اينجا جمع هستند ، فضلاي ممالک بار سفر مي بندند به قم براي درک مراتب عاليه ، اين براي قم يک امتياز است ، اينجا حرم اهل بيت (ع) است ، مرقد مطهر حضرت معصومه (س) اينجاست .

معظم له با بيان اينکه بزرگاني همچون ميرزاي قمي و زکريا ابن آدم که استوانه علم بود در قم است افزود : انشاء الله خدمت شما به شهر مقدس قم ، خدمتي جامع الشرايط باشد ، قدر اين نعمت را بدانيد ، ما نيز به شما دعا مي کنيم .

حضرت آيت الله العظمي " وحيد خراساني" در بخش ديگري از سخنان خود گفت : سعادت دنيا و آخرت در خواندن قرآن است ، همان طور که نسيم بهار ، زمين مرده را زنده مي کند ، همان طور کلمات خدا که قرآن است ، دل مرده را زنده مي کند ، قرآن احياء قلوب است ، قرآن کلام الله و تجلي علم خداست ، به مسئولان براي خواندن روزانه آن سفارش کنيد.

در ابتداي اين ديدار سردار " مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم نيز اظهار داشت : از اينکه خداوند توفيق داد در ماه ربيع الاول ، ماه عظيم و با ارزشي که ميلاد پيامبر بزرگ اسلام (ص) و امام صادق (ص) در آن قرار گرفته محضر حضرتعالي شرفياب شويم خداوند را شکرگزار هستيم .

وي ادامه داد : مسلمين جهان به برکت اسلام از جايگاه بالايي برخوردار هستند ، انقلاب ما هم که متاثر از دين اسلام بر پا شد ، خواستگاه آن از قم و علماي آن انجام و در مسير دين اسلام و خواسته هاي پيامبر (ص) و ائمه حرکت مي کند، انشاءالله با کمک خداوند متعال ، ائمه و تاسي از مراجع معظم تقليد و علما ، بتوانيم به هدف متعالي و آرماني برسيم0

فرمانده انتظامي استان قم افزود : نيروي انتظامي يکي از دستگاه هايي است که وظيفه بسيار مهمي از جمله تامين امنيت همه جانبه ، نظم و انظباط در جامعه ، يعني مبارزه با بد اخلاقي ها و ظلم که جزء اهداف اوليه اسلام است و به دنبال آن است تا شرايطي فراهم کند ، مردم در يک فضاي امني و آرامي زندگي کنند.

سردار " مجتبايي" با بيان اينکه گسترش اسلام و اخلاقيات ديني براي دشمنان اسلام سخت است و در تلاش هستند تا با مانع تراشي از گسترش آن جلوگيري کنند ادامه داد : پليس تلاش هايي که از آن طرف مرزها و از سوي دشمنان اين نظام و انقلاب صورت مي گيرد ، مانند جرائم اينترنتي که قصد شان گمراه کردن افراد است ، با شجاعت و به خوبي با آن مقابله مي کند.

فرمانده انتظامي استان قم گفت : استان قم از حساسيت بالايي برخوردار است ، به همين علت وظايف متوليان امنيت را سخت تر مي کند ، ولي بهره گيري از ظرفيت هاي ديني ، مراجع معظم تقليد ،علما و مراکز ديني و تربيتي سبب شده تا بتواند در مسير اصلي خود قرار گيرد.

 

منبع:

انتخاب

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود