کد خبر: 2179

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 556

رئوفیان در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد: دولت و جبهه پایداری، زمان انتخابات در یک جناح قرار می‌گیرند

چکیده: اگرچه امروز شاهد اختلافاتی میان دولت و جبهه پایداری هستیم اما به نظر من با نزدیک شدن به انتخابات این دو جریان بار دیگر در یک جناح قرار خواهند گرفت. رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی گفت: […]

چکیده:

اگرچه امروز شاهد اختلافاتی میان دولت و جبهه پایداری هستیم اما به نظر من با نزدیک شدن به انتخابات این دو جریان بار دیگر در یک جناح قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی گفت: اگرچه امروز شاهد اختلافاتی میان دولت و جبهه پایداری هستیم اما به نظر من با نزدیک شدن به انتخابات این دو جریان بار دیگر در یک جناح قرار خواهند گرفت.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخابات آینده گفت: حزب اسلامی ایران زمین همچنان در حال بررسی نامزد‌ها و طرح سوال‌های عمومی و اختصاصی از آن‌ها برای حضور در انتخابات است اما تاکنون با هیچ یک از این گزینه‌ها دیداری نداشتیم.
وی ادامه داد: در مورد انتخابات شورا‌ها نیز، حزب در تدارک اعلام یک فراخوان برای جزب افرادی است که آمادگی شرکت در انتخابات شورا‌ها را دارند.

رئوفیان با اشاره به برنامه‌های جبهه ایستادگی نیز یادآور شد: جبهه ایستادگی به دنبال این است تا علاوه بر دیدار با مراجع عظام و چهره‌های مورد اعتماد مردم، با برخی احزاب و گروه‌های سیاسی از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت‌و‌گو کند تا از انحرافات احتمالی و اختلافاتی که در انتخابات‌های گذشته شاهد آن بودیم بار دیگر تکرار نشود.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص تعدد نامزد‌ها در جریان اصولگرایی نیز تصریح کرد: تعدد نامزد‌ها در جریان اصولگرایی را تا جایی موجب خطر نمی‌دانیم که این تعداد از ۳ الی ۴ نفر تجاوز نکند اما حضور تعداد بیشتری از اصولگرایان در انتخابات قطعا بدون هزینه نخواهد بود.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین انخابات آینده را سه قطبی پیش بینی کرده و افزود: جریان اصولگرا و اصلاح طلبان معتدل دو قطب اصلی انتخابات آینده هستند که الته جریان دولت نیز به عنوان قطب سوم نامزد مورد حمایت خود در انتخابات را معرفی خواهد کرد، البته اگرچه امروز شاهد اختلافاتی میان دولت و جبهه پایداری هستیم اما به نظر من با نزدیک شدن به انتخابات این دو جریان بار دیگر در یک جناح قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به موضوع اصلاح قانون انتخابات گفت: من معتقدم هم اکنون ضرورت بازنگری در اصلاح قانون انتخابات احساس می‌شود چرا که از سوی دیگر حضور هر فردی در این عرصه بدون داشتن سابقه و شرایط لازم برای این پست موجب وهن نظام خواهد شد.

رئوفیان همچنین در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ورود احمدی‌نژاد به چنین مباحثی را کاملا هدفمند و برای انحراف افکار عمومی از توجه به مسائلی که ضرورت بیشتری دارد، می‌دانم. اگرچه ممکن است قانون اساسی دربرخی بخش‌ها پاسخگوی بسیاری از مسائل نباشد اما طرح این مباحث بار دیگر این شائبه را ایجاد می‌کند که رئیس دولت نمی تواند بدون ورود به مباحث قانون گذاری و قضایی به کار خود ادامه دهد بنابراین بی‌راه نیست اگر کسی از صحبت‌های وی برداشت اختلاف میان قوا را داشته باشد.

 

منبع:19دی 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود