کد خبر: 2504

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 021

اسماعیلی:کاغذ سيگار مهمتر از کاغذ تحریر

چکیده: علي اسماعيلي؛ معاون فرهنگي جديد وزارت ارشاد، در اولين مصاحبه خود بعد از انتصاب در اين سمت، ‌ به توضيح سياست‌هاي اين معاونت درباره بحران کاغذ و مواضع خود پرداخت. به گزارش انتخاب،اسماعيلي در […]

چکیده:

علي اسماعيلي؛ معاون فرهنگي جديد وزارت ارشاد، در اولين مصاحبه خود بعد از انتصاب در اين سمت، ‌ به توضيح سياست‌هاي اين معاونت درباره بحران کاغذ و مواضع خود پرداخت.

به گزارش انتخاب،اسماعيلي در گفت و گو با ايلنا گفت: متاسفانه کاغذ در اولويت‌هاي ستاد تدابير ويژه اقتصادي قرار ندارد. اسم کاغذ ديواري و کاغذ سيگار در اين اولويت‌ها آمده است، ‌اما متاسفانه اسمي از کاغذ تحرير و مطبوعات نيامده است.

وي در پاسخ به اين سوال که اين انتقادي است که شما به وزارت اقتصاد و بانک مرکزي داريد؟گفت: ما انتظار نداريم کاغذ با ارز مرجع وارد شود، شايد اولويت‌هاي ضروري‌تري براي واردات وجود داشته باشد. نه اينکه کاغذ تحرير و روزنامه اولويت نداشته باشند، به هر صورت اين‌ها خوراک فکري جامعه را تامين مي‌کنند و ما نمي‌توانيم نشريات را تعطيل کنيم و اطلاع‌رساني مساله بسيار مهمي است که ابزارهاي اصلي آن روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها هستند و نمي‌شود آن را نديده گرفت.

در اين وضعيت همه بايد کمک کنند تا با برنامه‌ريزي منظم، اين مشکل و مشکلات ديگر را بر طرف کرد. ما بازديدي از مجموعه ناشران داشتيم تا با مشکلات آن‌ها از نزديک روبرو شويم. همه آن‌ها ابتدا بحث کاغذ را مطرح کردند. من همين‌جا مي‌گويم که مطمئنا شرايط به اين گونه نخواهد ماند و به زودي شاهد کاهش جدي قيمت در اين حوزه خواهيم بود.

منبع:انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود