کد خبر: 2756

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 746

توصیه آیت‌الله سیستانی به دانشگاه آزاد در استفاده از اساتید مجرب برای ارتقای معنویت دانشجویان

چکیده:  آیت الله العظمی سیستانی از مراجع تقلید با اشاره به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه خاطر نشان کرد: باید در این رابطه طوری عمل شود که در بیرون از دانشگاه نیز موازین شرعی و اسلامی را […]

چکیده:

 آیت الله العظمی سیستانی از مراجع تقلید با اشاره به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه خاطر نشان کرد: باید در این رابطه طوری عمل شود که در بیرون از دانشگاه نیز موازین شرعی و اسلامی را رعایت کنند.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی،حجت الاسلام ملک محمدی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله العظمی سیستانی از مراجع بزرگ نجف اشرف در محل دفتر معظم له دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، آیت الله العظمی سیستانی در سخنانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند محل تربیت قلبها و عقلها باشد، افزود: با توجه به ضرورت کیفیت، باید از اساتیدی در دانشگاهها استفاده شود که مراتب معنویت و معرفت دانشجویان را بالا ببرند.

سیستانی با بیان اینکه اساتید نقش مهمی را ایفا می کنند، ادامه داد: اساتید باید بتوانند در این مقطع حساس جوانان دانشجو را در مسیر رشد و تکامل حرکت داده و سبب تحولات عظیمی در دانشگاهها شوند و باید با دانشجویان از دل سخن بگویید تا بر دلها اثر کند.

این مرجع تقلید به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر اشاره و خاطر نشان کرد: باید در این رابطه طوری عمل شود که در بیرون از دانشگاه نیز موازین شرعی و اسلامی را رعایت کنند.

همچنین حجت الاسلام ملک محمدی با ارائه گزارشی از فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامی طی چند ماه اخیر که بر اساس پایبندی به اصول و ارزشهای دینی و اولویت دادن به مسایل فرهنگی و ارتقاء کیفیت می باشد، گفت: اعمال مدیریت اسلامی و تکریم استاد، دانشجو و کارمندان از برنامهها و سیاستهای مورد تأکید دکتر فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه است.

وی به ساختار تشکیلاتی و جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: التزام عملی و پایبندی به اصول و ارزشهای اسلامی از دیگر اولویتها در این مجموعه آموزش عالی است.

 

منبع:آنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود