کد خبر: 3241

تاریخ انتشار: 1391-02-04 - 10:40

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / دانشگاه
0
بازدیدها: 1 793

فرهاد دانشجو: شهریه‌های دانشگاه آزاد زیاد نیست

چکیده: به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد منابع مالی جدید سعی خواهد شد تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان ایجاد شود اما دانشجویان و خانواده‌ها باید قدری صبور باشند زیرا این طرح نزدیک به 2 سال کار […]

چکیده: به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد منابع مالی جدید سعی خواهد شد تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان ایجاد شود اما دانشجویان و خانواده‌ها باید قدری صبور باشند زیرا این طرح نزدیک به 2 سال کار می‌برد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه شهریه‌های دانشگاه آزاد زیاد نیست، گفت: شهریه‌های دانشگاه آزاد حتی کمتر از رقم شهریه دبستان‌های غیرانتفاعی است.

به گزارش مهر، فرهاد دانشجو در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده سعی داریم تمامی کارکنان نیمه وقت و تمام وقت دانشگاه را ساماندهی کرده و طی یک دوره 2 ساله با دستگاه‌ها و دانشگاه‌های دولتی برابری کنیم.

وی با اشاره به تخفیف شهریه‌های دانشجویان گفت: شهریه‌های دانشگاه آزاد اسلامی زیاد نیست اما می‌دانیم توان مردم برای پرداخت این شهریه‌ها نیز اندک است. اگر شهریه‌های دانشگاه را با یک دبستان غیرانتفاعی مقایسه کنید خواهید دید این رقم حتی کمتر از رقم ثبت‌نام این گونه دبستان‌ها است.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد منابع مالی جدید سعی خواهد شد تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان ایجاد شود اما دانشجویان و خانواده‌ها باید قدری صبور باشند زیرا این طرح نزدیک به 2 سال کار می‌برد.

دانشجو درباره واحد آکسفورد دانشگاه آزاد نیز تاکید کرد که دانشگاه آزاد آکسفورد تعطیل نشده بلکه تعلیق شده است. دولت انگلیس از دانشگاه خواسته تا حساب‌های دانشگاه را ببندند و اگر تا یک ماه بسته نشود حساب‌های دانشگاه بلوکه خواهد شد و امکان استفاده از آن نخواهد بود به همین خاطر رئیس واحد آکسفورد اعلام کرده که در شرایط کنونی بهتر است فعالیت دانشگاه تعلیق شود.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: تمام فعالیت‌های دانشگاه آزاد آکسفورد تعلیق شده و تمام کسانی که آن جا کار می کردند ماموریتشان خاتمه یافته است. بدون شک تعلیق تا زمانی که این حرکت سیاسی و غیرمنطقی دولت انگلیس ادامه پیدا کند، جریان دارد، اگر چه در حال رایزنی هستیم تا دانشگاه بتواند در آینده ای نزدیک کار خود را از سر گیرد.

 

منبع:عصرایران 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود