کد خبر: 2807

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 1 485

روسیه: اگر ایران شکایتش را از ما در مورد S300 پس نگیرد، دیگر از این کشور در مسئله ی هسته ای حمایت نمی کنیم/تهران ناسپاس است!

چکیده: روزنامه روسی کامرسانت به نقل از یک منبع در دفتر ریاست جمهوری و وزرات خارجه روسیه نوشت: این اقدام برای ایران عواقب سیاسی دارد. ما پیش از نشست جدید ایران و 1+5 هئیتی به ایران می فرستیم و اگر […]

چکیده:

روزنامه روسی کامرسانت به نقل از یک منبع در دفتر ریاست جمهوری و وزرات خارجه روسیه نوشت: این اقدام برای ایران عواقب سیاسی دارد. ما پیش از نشست جدید ایران و 1+5 هئیتی به ایران می فرستیم و اگر ایران بازهم از شکایتش صرف نظر نکند، این کشور باید در مسئله ی هسته ای تنها با دیگر کشورها دست و پنجه نرم کند.

روزنامه روسی کامرسانت به نقل از یک منبع در دفتر ریاست جمهوری و وزرات خارجه روسیه نوشت: اگر تهران شکایت خود از روسیه در مورد S300 را از دادگاه بین المللی پس نگیرد، روسیه موضع سخت تری نسبت به برنامه هسته ایران خواهد گرفت و ایران را از حمایت خود محروم خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این منبع اضافه کرد: اقدام ایران نشان می دهد که این کشور ناسپاس است. ما از انها در مسئله هسته ای حمایت کرده ایم و موضعی سازنده داشتیم اما انها اینگونه جواب اقدامات ما را می دهند.

این منبع دولتی افزود: مقامات ایران از این موضوع اطلاع دارند و به آنها در این مورد گوشزد شده است

در ادامه گزارش این روزنامه روسی به نقل از این منبع آمده است: این اقدام برای ایران عواقب سیاسی دارد. ما پیش از نشست جدید ایران و 1+5 هئیتی به ایران می فرستیم و اگر ایران بازهم از شکایتش صرف نظر نکند، این کشور باید در مسئله ی هسته ای تنها با دیگر کشورها دست و پنجه نرم کند.

این منبع گفت: ما بارها برای ايران روشن کرده ایم که این گونه شکايت‌ها به توسعه روابط دو کشور کمک نمی‌کند. اما درخواست‌های ما برای این که ایران شکايت خود را از دادگاه پس بگیرد بی‌پاسخ مانده است.

 

منبع: انتخاب 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود