کد خبر: 2970

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 755

جمهوری اسلامی: ملت‌ها به عملکرد نظام ما نگاه می کنند نه به شعارهایش

چکیده: ما فقط هنگامی می‌توانیم به مردم جهان بقبولانیم تأسیس حکومت عدل جهانی یک نظریه قابل عمل است که در مسیر برقراری عدالت قدم برداشته باشیم. در آن صورت هیچ نیازی به شعار دادن نداریم و عملکرد ما […]

چکیده:

ما فقط هنگامی می‌توانیم به مردم جهان بقبولانیم تأسیس حکومت عدل جهانی یک نظریه قابل عمل است که در مسیر برقراری عدالت قدم برداشته باشیم. در آن صورت هیچ نیازی به شعار دادن نداریم و عملکرد ما بهترین مبلغ برای تفکر مهدویت خواهد بود.

 

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروزخود با عنوان "ما و تبلیغ تفکر مهدویت"، آورده است:

برای فراهم ساختن زمینه ظهور و برپائی حکومت عدل جهانی وظایفی برعهده داریم که بعضی از آنها مشخصاً اینها هستند:

1 - مقابله با برداشت‌های سطحی، خرافی و جاهلانه از مهدویت. این برداشت‌ها اگر از ناحیه افراد ساده‌لوح و بی‌غرض باشد به انحراف منجر می‌شود و اگر از ناحیه افراد مغرض و سوءاستفاده گر باشد خطرناک است. بنابر این، در هر دو صورت باید با آن مقابله شود.

2 - به جای برگزاری اجلاس و همایش‌های تشریفاتی و صرف هزینه‌های گزاف در این قبیل محافل که فقط جنبه نمایشی دارند، باید به اقدامات زیربنائی روی آورد. تربیت متخصصان و افراد اهل نظر در موضوع مهدویت، تحقیق در موضوع مهدویت در سطوح علمی و عمیق و ترویج تفکر مترقی مهدویت در سطح کشور و جهان با تکیه بر یافته‌های علمی متکی بر منابع معتبر و منطق قوی، از جمله اقداماتی هستند که می‌توانند مهدویت را از نظریه پردازی به میدان عمل وارد کنند و راه را برای انجام وظیفه فراهم سازی ظهور هموار نمایند.

3 - تنها نظام حکومتی مبتنی بر امامت و انتظار باید در عمل نشان دهد که در تلاش برای برقراری عدالت صادق است. ملت‌ها به عملکرد این نظام نگاه می‌کنند نه به شعارهای آن. ما فقط هنگامی می‌توانیم به مردم جهان بقبولانیم تأسیس حکومت عدل جهانی یک نظریه قابل عمل است که در مسیر برقراری عدالت قدم برداشته باشیم. در آن صورت هیچ نیازی به شعار دادن نداریم و عملکرد ما بهترین مبلغ برای تفکر مهدویت خواهد بود.

 

منبع:

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود