کد خبر: 3082

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: ---
0
بازدیدها: 968

نقش داماداحمدی نژاد درعبوراز بحران اقتصادی جهان!

چکیده: نکته قابل تامل در این خصوص، حضور چهره ها و افرادی در این سفر همراه احمدی نژاد بود که هیچ توجیه قابل قبولی نمی توان برای آن یافت از جمله حضور "داماد احمدی نژاد" در این سفر چرا که این فرد هیچ […]

چکیده:

نکته قابل تامل در این خصوص، حضور چهره ها و افرادی در این سفر همراه احمدی نژاد بود که هیچ توجیه قابل قبولی نمی توان برای آن یافت از جمله حضور "داماد احمدی نژاد" در این سفر چرا که این فرد هیچ مسئولیت و یا سمتی متناسب با اجلاس شانگهای در چین نداشت.

سایت جهان نوشت، در سفر اخیر چهار روزه احمدی نژاد به چین برای حضور در اجلاس شانگهای که یکی از اهداف آن ارائه "پیشنهاداتی برای عبور از بحران اقتصادی موجود در جهان" اعلام شد، برخی از اعضای دولت از جمله صالحی وزیر خارجه، قاسمی وزیر نفت، ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور، غضنفری وزیر صنعت و تجارت، حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور، بهمنی رییس کل بانک مرکزی، رئیس جمهور را همراهی کردند.

با توجه به اهداف این سفر و دیدارهایی که احمدی نژاد در قالب این سفر در دستور کار داشت، حضور وزرایی مانند وزیر خارجه، وزیر نفت، وزیر صنعت و تجارت و برخی از مسئولان ارشد دولتی در این سفر همراه رئیس جمهور طبیعی بود.

اما نکته قابل تامل در این خصوص، حضور چهره ها و افرادی در این سفر همراه احمدی نژاد بود که هیچ توجیه قابل قبولی نمی توان برای آن یافت از جمله حضور "داماد احمدی نژاد" در این سفر چرا که این فرد هیچ مسئولیت و یا سمتی متناسب با اجلاس شانگهای در چین نداشت.

همین موضوع باعث تعجب ناظران از حضور داماد رئیس جمهور در این سفر شد و این سوال را به اذهان متبادر کرد که دولت دکتر احمدی نژاد که با شعار مبارزه با انواع مختلف مفاسد و قطع مناسبات ناعادلانه خانوادگی و فامیلی در دولت و با تکیه بر شعار "شایسته سالاری" توانست رای و اعتماد مردم به خود را جلب کند، حال چه توجیهی برای بسیاری از انتصاب‌ها و اقدامات با مبنای وابستگی‌های فامیلی، باندی و گروهی می‌تواند داشته باشد؟

در سفر اخیر بر مبنای کدام تخصص، توانمندی و مسئولیت، مهدی خورشیدی به عنوان داماد احمدی نژاد عازم اجلاس شانگهای در چین شد؟

با توجه به تکرار چنین رویه ای توسط احمدی نژاد از جمله سفر و همراهی سال گذشته فرزند و عروس رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان ملل، سؤالات و ابهامات بی پاسخی در این خصوص و صحت ادعاهای احمدی نژاد در التزام به شعار شایسته سالاری و "قطع ریشه باند و خاندان سالاری" در اذهان عمومی ایجاد شده است.

یادآوری می شود درفهرست افرادی که سال ۹۰ برای همراهی رئیس جمهور در سفر کاری به نیویورک، برایشان درخواست ویزای آمریکا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئیس جمهور وجود داشت ولی داماد و دختر و نوه رئیس جمهور به دلیل نرسیدن یا عدم صدور ویزا نتوانستند آقای احمدی نژاد را در این سفر همراهی کنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئیس جمهور (همسر آقای مشایی) در این سفر حضور داشته اند و در عکس فوق به روشنی حضور دارند.

 

منبع:

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود