کد خبر: 3661

تاریخ انتشار: 1391-01-03 - 20:08

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب / مطالب دیگران تازه های کتاب و نشر / تازه های کتاب و نشر
0
بازدیدها: 2 251

با گذشت يك ماه از چاپ نخست، «كمي ديرتر» مهدي شجاعي به چاپ دوم رسيد

چکیده: «كمي ديرتر» مهدي شجاعي به چاپ دوم رسيد. شجاعي در اين كتاب سعي داشته تا با ظرافت خاصي ديدگاه‌هايي از تيپ‌هاي مختلف جامعه امروزي را نسبت به مساله انتظار بيان كند و استقبال از اين رمان كه دو هفته […]

چکیده:

«كمي ديرتر» مهدي شجاعي به چاپ دوم رسيد. شجاعي در اين كتاب سعي داشته تا با ظرافت خاصي ديدگاه‌هايي از تيپ‌هاي مختلف جامعه امروزي را نسبت به مساله انتظار بيان كند و استقبال از اين رمان كه دو هفته گذشته در ليست پر فروش‌هاي بازار كتاب بود، نشان از علاقه‌مندي اقشار جامعه به مساله «انتظار» و نگاه خاص اين نويسنده به تحليل اين موضوع در قالب داستان دارد.

 

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، سيدمهدي شجاعي در اين اثر از رهگذر نگاه به مساله ظهور و كيفيت موضوع انتظار در جامعه امروز ايران،‌ سعي داشته تا به نوعي درجه خلوص اقشاري را كه به توصيف آن‌ها پرداخته، در لايه‌هاي زيرين شخصيتشان افشا كند.

از نگاه نويسنده مساله انتظار بهانه خوبي است تا جريان‌هاي متفاوت تفكر در جامعه امروزي و در نسبت با مناسبات روز مرور شوند.

«كمي ديرتر» در بخش‌هايي از صفحه 26 اين‌گونه نوشته شده است: «اگر قصد نوراني از اين نگاه طولاني و تاسف‌بار در سكوت، اين بوده كه توجه بيشتر حضار را برانگيزد، ‌موفق شده و حتي نفس را هم در سينه حضار حبس كرده، اما اگر قصدش اين بوده كه جوان سرش را بلند كند و چشمش به چشم نوراني بيفتد تا او بتواند تاثير بيشتري بر جوان بگذارد به نتيجه نرسيده، ‌يعني جوان نگاهش را حتي به اندازه يك وجب هم از فرش زير پايش بالاتر نياورده و خود را به نگاه تاسف‌بار و تحقيرآميز نوراني نسپرده است..»

چاپ دوم رمان «كمي ديرتر»، به شمارگان پنج‌هزار نسخه از سوي انتشارات كتاب نيستان منتشر شد و طرح روي جلد آن اثر فرزاد اديبي است.

اين كتاب 267 صفحه و قيمت آن هفت هزار و 800 تومان است.

 

منبع:ایبنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود