کد خبر: 4058

تاریخ انتشار: 1390-12-01 - 00:24

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 1 255

با اتمام رمان جديد سيد مهدي شجاعي «ولي نه به اين زودي» منتشر مي‌شود

چکیده: سيدمهدي شجاعي كه به زودي رمان «كمي ديرتر» او با موضوع انتظار و ماهيت آن در ميان آدم‌هاي امروزي راهي بازار كتاب مي‌شود، اين روزها رماني ديگر با ديدگاهي متفاوت نسبت به موضوع ظهور را به پايان […]

چکیده:

سيدمهدي شجاعي كه به زودي رمان «كمي ديرتر» او با موضوع انتظار و ماهيت آن در ميان آدم‌هاي امروزي راهي بازار كتاب مي‌شود، اين روزها رماني ديگر با ديدگاهي متفاوت نسبت به موضوع ظهور را به پايان رسانده كه آن را «ولي نه به اين زودي» ناميده است.-

 

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، علي شجاعي، مدير روابط عمومي انتشارت كتاب نيستان، از به پايان رسيدن مراحل نگارش تازه‌ترين رمان پدرش، مهدي شجاعي خبر داد که به گفته او در مرحله بازنویسی است.

وي در اين باره توضيح داد: اين رمان ادامه رمان «كمي ديرتر» نيست، ولي به آن شبیه است و مساله انتظار در آن از زاويه‌اي ديگر و در قالب داستاني بيان شده است.

شجاعي افزود: نقد فضاي انتظار در جامعه امروز و ميان اقشار مختلف و نيز پاره‌اي سطحي‌نگري‌ها نسبت به ماهيت مساله انتظار از جمله موضوعات مورد نظر نويسنده بوده است؛ ضمن آن‌كه چالش‌ها و موانعي كه ناشي از نگاهي كودكانه و بي‌تامل به مساله ظهور است، ديگر محور محتوايي اين داستان را شكل مي‌دهد.

به گفته اين داستان‌نويس، رمان «كمي ديرتر» به دغدغه‌هاي فردي در نسبت با مساله انتظار نظر افكنده و در رمان «ولی نه به این زودي»، نويسنده سعي داشته تا مسايل و واكنش‌هاي گروهي و اجتماعي را در نسبت با اين موضوع طرح كند.

«كمي ديرتر» مهدي شجاعي تا قبل از سال جديد از سوي انتشارات كتاب نيستان راهي بازار كتاب خواهد شد.

شجاعي در اين اثر داستاني كه آن را با اسامي چهار فصل تقسیم بندی كرده، سعي داشته تا تصويري از فضاي امروز جامعه را در نسبت با مفهوم انتظار ارایه كند و به نقد جامعه و كيفيت تفكر انساني در آن بپردازد.

 

منبع:منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود