کد خبر: 3862

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- چهره ها / چهره ها
0
بازدیدها: 950

اسفند برگزار می‌شود مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل

چکیده:  آیین دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل، با حضور آیت‌الله تسخیری پنجشنبه (18 اسفندماه) در قم برگزار می‌شود.    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی " […]

چکیده:

 آیین دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل، با حضور آیت‌الله تسخیری پنجشنبه (18 اسفندماه) در قم برگزار می‌شود.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی " منا نشر" به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌المصطفی، حجت‌الاسلام محمدجعفر علمی، معاون پژوهش جامعه‌المصطفی در این باره گفت: در این نکوداشت از آیت‌الله دکتر عبدالهادی الفضلی از حجاز تجلیل خواهد شد. وی در 50 سال گذشته، به تربیت شاگردان و ارایه تالیفات بسیاری به زبان‌های مختلف اهتمام داشته است.

علمی افزود: در این نکوداشت همچنین با توجه به خدمات مرحوم علامه سیدسعید اختر رضوی از هند در عرصه‌های تالیف و ترجمه، از وی تجلیل می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌المصطفی درباره مرحوم علامه سیدسعید اختر رضوی گفت: وی چهار دهه پیش به آفریقا رفت و در آن‌جا به تبلیغ اسلام پرداخت و به این ترتیب، هزاران نفر به اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) روی آوردند. از جمله تالیفات وی می‌توان به ترجمه «المیزان» به زبان انگلیسی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل، آیت‌الله اعرافی، رییس جامعه‌المصطفی، آیت‌الله تسخیری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و حجت‌الاسلام قمی، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری سخنرانی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علمی افزود: در این نکوداشت شخصیت‌هایی از بیست کشور از جمله عراق، عربستان، آمریکا، کانادا، هند، تانزانیا،‌ پاکستان و لبنان حضور خواهند داشت.

دومین مراسم نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل از ساعت 8 تا 12 پنجشنبه،‌ 18 اسفندماه، در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

 

منبع: منا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود