کد خبر: 4245

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 951

محسن دعاگو :جریان انحرافی از اموال عمومی استفاد می‌کند

چکیده: جریان انحراف و بسترساز اختلاس، بودجه و تریبون‌های عمومی را در اختیار دارد/ جریان انحرافی سعی در به قدرت رساندن افراد نا‌شناس جریان انحراف و اختلاس پس از عبور از فیلترهای نظارتی دارند.   […]

چکیده:

جریان انحراف و بسترساز اختلاس، بودجه و تریبون‌های عمومی را در اختیار دارد/ جریان انحرافی سعی در به قدرت رساندن افراد نا‌شناس جریان انحراف و اختلاس پس از عبور از فیلترهای نظارتی دارند.

 

امام جمعه شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر مبنای قانون اساسی، نهادی ملی، فراجناحی و مراقب رسمی و قانونی اجرای قانون اساسی است، گفت: این نهاد باید جز از رهبری و پیام‌های برآمده از قانون اساسی اثر پذیر نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن دعاگو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه حضور جبهه انحراف در هیچ عرصه‌ای از عرصه‌های حکومت اسلامی با قانون اساسی و منافع و مصالح ملی سازگار نیست، افزود: این جریان در ادعای اسلام گرایی و ولایت‌مداری از صداقت و سلامت برخوردار نیست و با راهبرد دروغ و تهمت و توهین و تخریب و تضعیف در اندیشه تمامیت خواهی، اعتمادسوزی، فریبکاری و تخریب روحانیت و رهبری است.

دعاگو با اشاره به اینکه جریان انحراف و بسترساز اختلاس، بودجه ملی و تریبون‌های عمومی را در اختیار دارد، گفت: این جریان تلاش می‌کند با تخریب و تضعیف جریان‌های سیاسی وفادار به نظام و قانون اساسی و با هدایت امواج توهین و تخریب و تضعیف از حوزه فعال سازی تشکل‌های حزبی و گروهی آرم دار و وفادار فرا‌تر برود.

وی افزود: جریان انحرافی هم اکنون در اندیشه سازماندهی مجموعه‌های پنهان از سیستم‌های نظارتی رسمی در افکار عمومی است آن‌ها سعی در به قدرت رساندن افراد نا‌شناس جریان انحراف و اختلاس پس از عبور از فیلترهای نظارتی دارند تا با جریان سازی‌های نوین در برابر روحانیت و رهبری در پوشش حامیان صدیق دولت اسلامی حاضر شوند.

امام جمعه شمیرانات افزود: متأسفانه جریان انحراف در مخالفت با قانون اساسی و منافع و مصالح ملی هیچ حریم و حرمتی را به رسمیت نمی‌شناسد.

وی تصریح کرد: این جریان از اموال عمومی، تریبون‌های رسمی و توان برآمده از حاکمیت ملی برای پیشبرد طرح و برنامه‌های فتنه سازی استفاده کرده و از مهره‌های فتنه جدید در استان‌ها و شهرستان‌ها برای پیشبرد توطئه‌های سیاسی بی‌هیچ ملاحظه‌ای بهره گیری می‌کند.

دعاگو گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نهادهای رسمی مسئول نباید اجازه دهند جریانی که توطئه پالیزدار، فتنه ۸۸، اعتمادسوزی‌های پیوسته ملی٬ آسیب‌های بزرگ سیاسی٬ آشفتگی‌های فاجعه آمیز اقتصادی و انحراف‌های مصیبت بار فرهنگی را در تاریخ حکومت اسلامی پدید آورد با استفاده از نفوذ سیاسی، توان اقتصاد ملی و رسانه‌ها بستر بزرگ فریبکاری بسازد و خانه ملت را با مهره‌های فتنه و انحراف آلوده کند.

امام جمعه شمیرانات با اشاره به اینکه تخریب شخصیت‌های اثرگذار ملی و فریب افکار عمومی با دروغ سازی، دروغ‌پردازی و ریاکاری از بارز‌ترین شاخصه‌های جریان انحرافی است، گفت: انحراف فرهنگی، سیاسی، جرأت و جسارت تصرف غیرقانونی در اموال عمومی و گناهکاری و سیاهکاری از بارز‌ترین شاخصه‌های راهبردی در جریان فتنه نوین و آفریننده فتنه پیشین است.

وی در پایان افزود: حیات سیاسی جریان انحراف هرگز با سلامت و صداقت می‌سر نمی‌شود و منحرفین برای پیشبرد توطئه‌ها و شرآفرینی‌ها جز تخریب و تضعیف شخصیت‌ها و قهرمان نمایی و روشنفکرنمایی با تعرض به ارزش‌ها و ساختار‌ها راهبردی ندارند.

 

منبع: ایلنا 

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود