کد خبر: 120

تاریخ انتشار: 1394-08-11 - 21:05

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / آسیب ها / بین الملل / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 300

سرلشگر جعفری: مذاكره با آمريكا معادل نفوذ است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مذاكره با آمريكا را معادل نفوذ دانست و گفت: خطر اینجاست که برخی از مسئولان داخلی هم به دنبال مذاکره با دشمن پس از توافق هسته ای هستند. سرلشگر جعفری در همایش […]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مذاكره با آمريكا را معادل نفوذ دانست و گفت: خطر اینجاست که برخی از مسئولان داخلی هم به دنبال مذاکره با دشمن پس از توافق هسته ای هستند.

سرلشگر جعفری در همایش فصلی نو از مبارزه با عنوان دوران بزن در رو تمام شده است که عصر امروز دوشنبه در تالار شیخ انصاری دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه برجام يك فضاي جديدي را براي ما ايجاد كرده که در این فضا بستر برای نفوذ دشمن باز مي شود، گفت: برخي از مسوولين داخلی تكرار ميكنند كه مي شود پس از توافق هسته ای با دشمن مذاكره كرد اما خطر همين جاست و رهبری هم بارها نسبت به این مسئله هشدار داده اند.

وی گبا بیان اینکه  فتنه چهارم فتنه بعد از برجام است که هدف آن نفوذ و منحرف ساختن انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: زمان فتنه چهارم يعنی فتنه پس از برجام طولانی است و امكان دارد سالها ادامه داشته باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: خيلی ها در موضع گيری هايشان در مسائل فرهنگی دقت نمی كنند و گاهی با هدف دشمن در موضوع نفوذ فرهنگی همراهی می كنند.

سرلشگر جعفری مذاكره با آمريكا را معادل نفوذ دانست و گفت: در جريان برجام آمريكايی ها اين مساله را پیگیری می کردند و دنبال نفوذ بودند.

وی با بیان این مطلب که عمق خطر نفوذ متاسفانه هنوز به خوبی حس نشده است، تصریح کرد: امروز دشمن كار خود را آغاز كرده است، خدا نكند ما مثل كسانی شويم كه كنار می كشند و در مقابل انقلاب قرار می گيرند.

فرمانده سپاه گفت: رفيق شمالي ما (روسيه) هم در سوريه كمك می كند، ولی دل خوشی از مقامت اسلامی ندارد؛ اما بهرحال بر اساس منافع خودش يا رودربايستی با ما در حال كمك است و معلوم نيست مواضع ما در خصوص بشار اسد را داشته باشد.

وی تاکید کرد: هركاری كه بتوانيم برای ملت يمن انجام می دهيم.

جعفری با اشاره به پیام دفاع مقدس برای دشمن گفت: درس بزرگی كه در دفاع مقدس به دشمن داده شد اين بود كه اينطور نيست كه بشود به ايران تجاوز كرد و كنار رفت؛ بزن در رويی كه رهبری فرمودند به همين معناست؛ برای همین بود كه جنگ با عراق را ادامه داديم.

فرمانده سپاه با بیان اینکه نگاه مردم عراق بعد از حمله داعش به ايران تغيير كرد، گفت: يكی شدن دلهای مردم عراق و سوريه و ايران همان تشكيل امت واحده است که این مساله زمينه ساز ظهور است.

 

منبع 19دی به نقل از مهر

 

مشروح سنخنان وی اینجا

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود