کد خبر: 327

تاریخ انتشار: 1393-09-22 - 11:33

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 006

نامه معاون مطبوعاتی معزول دولت احمدی نژاد به روحانی: نتیجه رفع حصر موسوی و کروبی ترور خواهد بود!

محمدعلی رامین، معاون مطبوعات وزارت ارشاد در دولت احمدی‌‌نژاد در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: «تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، […]

محمدعلی رامین، معاون مطبوعات وزارت ارشاد در دولت احمدی‌‌نژاد در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: «تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی “فتنه ترور” آن ها را مهار خواهد کرد؟»

 

محمدعلی رامین، معاون مطبوعات وزارت ارشاد در دولت احمدی‌‌نژاد در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: «تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور” آن ها را مهار خواهد کرد؟»

به گزارش پایگاه خبری «تیک» Tik.ir، در بخشی از نامه رامین که سایت همت‌نیوز آن را منتشر کرده، آمده است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی؛ رئیس‌جمهور اسلامی ایران با احترام اجازه می‌خواهم نسبت به انفعال جنابعالی در مراسم ۱۶ آذر در برابر شعار "رفع حصر از فتنه گران” و نیز راجع به تعریض شما در همایش ارتقای سلامت اداری (۱۷آذر) علیه مجموعه ای که به تعبیر شما با داشتن "اطلاعات، تفنگ، سرمایه، سایت، روزنامه و خبرگزاری، اگر ابوذر و سلمان هم باشد، فاسد می شود”، دو انتقاد با پرسش های شفاف و خیرخواهانه تقدیم کنم.
 
در ادامه این نامه آمده است: قیام هشت ماهه آقایان موسوی و کروبی و خاتمی در فتنه ۸۸ و تخریب سیستم انتخاباتی کشور، صرفاً یک سوءتفاهم شخصی یا اختلاف‌نظر سیاسی یا چالش میان دو جریان اجتماعی نبود که با تشکیل "لویی جرگه واسطه گان” و عفو رهبری و اغماض عموم مردم، قابل حل وفصل باشد؛ تجمیع تمام ضدانقلاب داخل و خارج، برنامه ریزی برای دخالت دول بیگانه درامور کشور، تشویق ابر جنایتکاران به تحریم مملکت اسلامی، درگیری مسلحانه در اردوکشی خیابانی و ریختن خون بندگان خدا، ضربه دامنه دار به حیثیت ملت و نظام اسلامی در عرصه بین المللی و به ویژه در میان مسلمانان و آسیب جبران ناپذیر نسبت به حقانیت اسلام و تشیع و ولایت فقیه، … به نظر جناب عالی به عنوان یک حقوقدان، آیا قابل "معامله” است؟ ... آیا این سران فتنه، حداقل به زبان، تا به حال اظهار پشیمانی کرده اند؟ آیا آثار جرم این طغیان گران علیه قانون اساسی، جبران شده است؟ مثلاً نامشروع نمایاندن نظام اسلامی توسط فتنه گران، بهانه ای شد تا سنگین ترین تحریم های ظالمانه استکبارصهیونیستی علیه ملت ایران وضع شود؛ که تا کنون هزاران میلیارد دلار به اقتصاد مملکت ضربه وارد شده است؛ چه کسی جوابگوی این خیانت است؟ ... چه تضمینی هست که فتنه گران، وقتی بدون عذرخواهی و اظهار پشیمانی از حصر خارج شوند، گستاخانه تر از قبل به ادامه فتنه ۸۸ نپردازند و کشور را در شرایط مدیریت تحریم ها و وسط مذاکره با آمریکا و در بحبوحه کشتار مسلمانان توسط داعش و دیگرمعضلات، به آشوب نکشانند؟
 
رامین در بخش دیگری از نامه خود نوشته است: خود شما بهتر می دانید که عده‌ای بازیگر فتنه در دستگاه های رسمی نظام، تمام اراده‌شان این است که این سیاه بخت ها را با جانب داری تحریک آمیز و موذیانه، نگذارند از لجاجت برگردند، یا لااقل برای قیامت خود استغفار کنند و عمرشان را با توبه به پایان برند؛ آیا به عنوان یک شخصیت امنیتی، احتمال نمی دهید که با فرض "رفع حصر بدون توبه”، حتی اگر خود مجرمان قصد ادامه خیانت نداشته باشند، کسانی "دوست نما” در قالب حمایت از آنها، انواع بلواها را به نام حمایت از اشرار ۸۸ طراحی و اجرا کنند؟... برای مقابله با ... مداخله آمریکا، نظام مجبور خواهد شد، پس از پنج سال صبر وتحمل ، قوه قضائیه را به محاکمه و اعدام این خائنان فرا بخواند؟ آیا با مبانی حقوقی و شرعی خودتان، هرکدام از این سران فتنه به چندین بار اعدام محکوم نخواهند شد؟ آیا مدارای کنونی نظام و مراقبت های همه جانبه از آنها بهتر از اعدام این ها نیست؟ مصلحت را شما در کدام راه می بینید؟
 
وی می‌‌نویسد: ده ها نفر در فتنه ۸۸ کشته شدند، مسئول این خون ها کیست؟ سران فتنه هنوز نسبت به این جنایت پاسخ نداده اند؛ بازماندگان داغدار مترصد جبران ومجازات خیانت کاران هستند؛ آیا حکومت می تواند بدون تشکیل دادگاه و مجازات جنایتکاران، موسوی و خاتمی وکروبی را آزاد کند؟ اگر مجرمان بدون محاکمه و مجازات آزاد شوند، آیا اقدام خودسرانه مردم مظلوم و داغدیده را پیش بینی کرده اید؟ عوارض این ماجرا چه خواهد شد؟ ...  سران فتنه در طی هشت ماه تا ۹دی ماه۸۸ هرچه توانستند، به منافع "آمریکا انگلیس اسرائیل” خدمت کردند و دیگر ظرفیت جدیدی برای دشمن نمی توانند پدید آورند. طبق ارزیابی آگاهان امور، بیشترین منفعت باقی مانده برای مثلث خبیث "آمریکا انگلیس اسرائیل” را فقط "ترور سران فتنه” و متهم کردن جمهوری اسلامی می تواند به همراه داشته باشد؛ البته تا زمانی که این افراد تحت نظر و مراقبت امنیتی هستند، امکان ترور آنها توسط عوامل بیگانه وجود ندارد، اما اگر رها شوند و در اختیار دوست نمایان مکار قرار بگیرند، چه کسی "فتنه ترور” آن ها را مهار خواهد کرد؟ پس بپذیرید که حصر سران فتنه، صیانت از جان آنهاست و کسانی نمی‌خواهند که آنها زنده بمانند.

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود