کد خبر: 345

تاریخ انتشار: 1393-08-03 - 22:50

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی / مطالب دیگران- چهره ها / چهره ها
0
بازدیدها: 1 895

ساکت بزرگ در گذشت آیت الله مهدوی کنی کیست؟

جبهه پایداری اگر در هیچ زمینه ای موفق عمل نکرده باشد ، در از بین بردن وحدت میان اصولگرایان کامروا بوده است. صادق روحانی: 10 روز پيش در حالي که آيت الله مهدوي کني در بستر بيماري بودند همايش وحدت […]

جبهه پایداری اگر در هیچ زمینه ای موفق عمل نکرده باشد ، در از بین بردن وحدت میان اصولگرایان کامروا بوده است.

صادق روحانی: 10 روز پيش در حالي که آيت الله مهدوي کني در بستر بيماري بودند همايش وحدت اصولگرايان در تهران برگزار شد و سخنران اصلي آن آيت الله مصباح يزدي پدر معنوي جبهه پايداري بود. در طول سال هاي گذشته همه سعي و تلاش اصولگرايان براي رسيدن به وحدت با ساز ناکوک پايداري ها و گرایشهای نزدیک به آنها از جمله جمعیت رهپویان به شکست انجاميد.

در حالي که ساير اصولگراها حول محور جامعتين به رهبري آيت الله مهدوي کني و آيت الله يزدي جمع شده بودند ، جبهه پايداري حول محور آيت الله مصباح يزدي جمع شده بودند. البته نتيجه انتخابات هم مشخص کرد که اصولگرايان براي وحدت به آيت الله مهدوي کني بيش از آيت الله مصباح يزدي اعتماد دارند.
آيت الله مهدوي کني 4 ماه در بيمارستان بستري بود و تقريبا همه مسئولان نظام از وي عيادت کردند. اما در همه اين مدت آيت الله مصباح براي عيادت از او نيامد. دست آخر آنگونه که تدبير 24 گزارش کرده است آيت الله مصباح زماني که رهبر معظم انقلاب در بيمارستان بستري بودند ، به بيمارستان رفت و پس از عيادت از ايشان سري هم به آيت الله مهدوي کني که در کما بود زد.
حالا هم با گذشت چند روز از درگذشت آيت الله مهدوي کني هنوز نه پيام تسليتي از سوي آيت الله مصباح صادر شده است و نه در هيچ يک از مراسم هايي که براي يادبود او برگزار شده است شرکت کرده است.

اين رفتار آيت الله مصباح و اين سکوت او نشان از اختلاف او با آيت الله مهدوي کني دارد که در همه اين سال ها اگرچه در عمل ظاهر و عيان بوده است اما به زبان نيامده است؟ یا باید معنای دیگری از آن فهمید؟

+

تگ های مطلب:

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود