کد خبر: 494

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / اخبار کتاب
0
بازدیدها: 1 210

افتتاح دومین نمایشگاه قرآن و عترت قم

حجتی همچنین افزود: پیگیری‌هایی در خصوص برگزاری مسابقات بازی‌های دیجیتال در این نمایشگاه صورت گرفته که اگر این امر محقق شود شاهد جذابیت و نشاط بیشتری در نمایشگاه خواهیم بود. معاون فرهنگی هنری اداره […]

حجتی همچنین افزود: پیگیری‌هایی در خصوص برگزاری مسابقات بازی‌های دیجیتال در این نمایشگاه صورت گرفته که اگر این امر محقق شود شاهد جذابیت و نشاط بیشتری در نمایشگاه خواهیم بود.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در قم به مدت ده روز خبر داد.

حامد حجتی ظهرسه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه قرآن و عترت در قم گفت: این نمایشگاه از پنجمین روز ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲ بامداد در استان قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه همانند سال گادذشته در مجتمع ناشران برگزار خواهد شد ابراز داشت: تعداد ۵۰ هنرمند در بخش‌های مختلف هنری از جمله نرم‌افزارهای مرتبط با علوم قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین بخش ویژه کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری قم در یک طبقه مجتمع ناشران برپا می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، عنوان کرد: به منظور بهره برداری هر چه بیشتر زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) مراسم شبی با قرآن نیز با حضور قاریان برجسته و گروه‌های مختلف قرانی برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: اعضای انجمن‌های هفت‌گانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دومین نمایشگاه قرآن و عترت قم حضور خواهند داشت و آثاری را در محل برگزاری نمایشگاه خلق و به بازدید کنندگان ارائه می‌کنند.

حجتی همچنین افزود: پیگیری‌هایی در خصوص برگزاری مسابقات بازی‌های دیجیتال در این نمایشگاه صورت گرفته که اگر این امر محقق شود شاهد جذابیت و نشاط بیشتری در نمایشگاه خواهیم بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه را آشنایی مردم استان با قشر هنرمند و انتقال فرهنگ دینی عنوان کرد و گفت: به منظور آشنایی مردم استان با ظرفیت‌های فرهنگی قم باید نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نمایشگاه قرآن و عترت در طول سال برگزار شود.

حجتی گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند مشارکت همگان هستیم که در این بین رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری برعهده داشته باشند که در راستای انعکاس اخبار این جشنواره نیز سایتی طراحی و راه اندازی خواهد شد و گزارشات و اخبار نمایشگاه در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر می‌شود.
+
تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود