کد خبر: 504

تاریخ انتشار: 1393-04-14 - 00:48

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / مطالب دیگران- سیاسی
0
بازدیدها: 1 295

استیضاح ۴ وزیر در دستور کار نمایندگان مجلس

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح استیضاح ۴ وزیر دولت یازدهم به هیئت رئیسه مجلس خبر داد. سید شریف حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر […]

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح استیضاح ۴ وزیر دولت یازدهم به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر طرح استیضاح 4 وزیر دولت یازدهم از سوی نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.

وی افزود: تحویل طرح استیضاح وزرا از سوی نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه دلیل بر اعلام وصول آن نیست بلکه طبق روال قانونی باید نشست اولیه هیئت رئیسه انجام و این موضوع بررسی شود و بعد بر اساس قانون هیئت رئیسه موظف است که اعلام وصول را اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور و وزیر نیرو 4 وزیری هستند که استیضاح آنها در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی با بیان این که امضاهای طرح استیضاح این 4 وزیر از سوی نمایندگان جمع آوری شده، تصریح کرد: هیئت رئیسه از نمایندگان استیضاح کننده خواست نشستی با ورزا داشته باشند و مواردی که قبل از استیضاح قابل حل است بررسی و اصلاح شود.

حسینی تاکید کرد: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر اساس روال قانونی موظف به اجرای قانون است و امیدواریم شرایطی به وجود آید که تعاملات مجلس و دولت با این استیضاح ها خدشه دار نشود.

+

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود